ایرنا: رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تدبیرهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حل و فصل چالش‌های مملکت گفت: معظم له به تازگی، فتنه‌ای را در نطفه خفه کردند. آیت‌الله احمد جنتی روز پنج‌شنبه در نخستین جلسه مشترک هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون‌های داخلی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار کرد: ایشان بسیار مراقب هستند کجا می‌خواهد آتشی شعله‌ور شود و آن را خاموش می‌کنند که تدبیرهای ایشان جای تقدیر و سپاس دارد.

قدردانی امامی کاشانی ازرهبر

از سوی دیگر آیت‌الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران از رهبر انقلاب به جهت توصیه انتخاباتی به یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش‌رو تشکر کرد و گفت: از رهبری به جهت مساله دخالت یک کاندیدا در انتخابات، تشکر می‌کنم. همچنین به گزارش میزان، وی با بیان اینکه جامعه‌ای که ولی‌فقیه دارد، براساس موازین اسلام فکر و آینده‌نگری می‌کند، افزود: از مقام معظم رهبری تشکر و تقدیر دارم که همواره به مشکلات توجه دارند؛ به عنوان مثال در همین جریان اخیر و مساله انتخابات و کاندیدای انتخابات، نظر مبارکشان را بیان فرمودند، ایشان درباره اختلاف و تزلزل در جامعه و مشکلاتی که رخ می‌‌دهد، نظر می‌دهند که روشنگر است.

ری شهری: احمدی‌نژاد باید از پیام رهبری تمکین می‌کرد

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی‌نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می‌کرد و از حضور در انتخابات انصراف می‌داد. وی در مصاحبه با «ایرنا» افزود: آقای احمدی‌نژاد نباید طوری رفتار می‌کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌طور علنی اعلام می‌کردند.