تسنیم نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم از احتمال تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ خبر داد. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از گفت‌وگویش با خبرگزاری تسنیم با اشاره به تحرکات احمدی‌نژاد در عرصه سیاسی کشور گفت: تجربه هشت ساله دولت آقای احمدی‌نژاد برای ما موفقیت‌آمیز نبوده است؛ البته بیشتر تجربه دولت دوم ایشان. عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: متاسفانه هر چه دلسوزان انقلاب به آقای احمدی‌نژاد درباره تک‌روی‌ها، اقدامات شتاب‌زده، ناپخته و نسنجیده تذکر دادند، گوش نداد و برخلاف آن تذکرات عمل کرد و سیاست‌های رسمی نظام را پیاده نکرد.

مصباحی‌مقدم افزود: آقای احمدی‌نژاد شکافی در میان مجلس و دولت به وجود آورد و مصوبات مجلس را غیرقانونی اعلام و آنچه را که خودش می‌خواست دنبال می‌کرد و از مجلس می‌خواست که به‌دنبال او بیاید. وی با اشاره به افزایش تورم در دولت دهم به ۳۵ درصد گفت: ایشان کشور را با بدهی نسبتا کم تحویل گرفت و با یک بدهی بسیار سنگین تحویل داد. این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: بنده به مصلحت نمی‌دانم ایشان به صحنه بیاید و اگر هم به میدان بیاید بعید می‌دانم که تایید شود. اگر هم تایید شود جریانات و شخصیت‌های اصولگرا بسیار بعید است که از او حمایت کنند. حتی اگر ما در انتخابات ریاست‌جمهوری رقیبی جز آقای احمدی‌نژاد (برای رقابت با روحانی) نداشته باشیم معتقد هستم حمایت از ایشان به مصلحت نیست.

پیام احمدی‌نژاد به اصولگرایان

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین، بر اساس شنیده‌ها احمدی‌نژاد از طریق یک رابط، این پیام را برای اصولگرایان فرستاده که چون می‌تواند در بخش‌هایی از کشور رای مردم را به سود خود جمع کند، اصولگرایان از تخریب وی دست برداشته و به جای آن از او حمایت کنند تا بازار انتخابات به سود این جناح گرم شود. احمدی‌نژاد در پیغام خود به اصولگرایان این نکته را هم افزوده است که در روزهای پایانی نزدیک به انتخابات به نفع نامزدی که اصولگرایان به او خواهند رسید، کنار خواهد رفت.