گروه خبر: مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون سوم مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از انتخاب نام این فراکسیون در مجلس خبر داد و گفت: نام «اعتدال» برای این فراکسیون در نظر گرفته شده است. لاهوتی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ نماینده عضو فراکسیون اعتدال مجلس شده‌اند، گفت: احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

اسامی کامل اعضای فراکسیون «امید» منتشر می‌شود

در خبری دیگر از فراکسیون‌های مجلس دهم، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت تا چند وقت دیگر اسامی کامل اعضای فراکسیون «امید» را هرچند مشخص است، منتشر خواهیم کرد. بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه از جمع فراکسیون «امید»، هیچ کس به فراکسیون مستقلان نمی‌پیوندد، گفت: ممکن است از فهرست امید نماینده‌ای عضو فراکسیون مستقلان شود، اما از فراکسیون امید، خیر.

30 نفر از نجومی‌بگیران شناسایی شدند

همزمان بهرام پارسایی که سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نیز است در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به ۳۰ نفر از دریافت‌کنندگان حقوق‌های غیر‌متعارف شناسایی شده‌اند، تاکید کرد: تقریبا از میزان ۹۵۰‌پرونده مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، مشخص شده که تنها کمتر از سه درصد آنها حقوق‌های بالای ۳۰ میلیون دریافت می‌کرده‌اند که جزئیات اطلاعات حقوقی آنها توسط سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات نیز مشخص شده است.