گروه خبر: مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در جلسه روز گذشته پارلمان، در اخطار قانون اساسی مرتبط با اصل ۲۴ قانون اساسی با اشاره به اجازه انتشار به نشریه توقیف شده «یالثارات» گفت: این ضعف هیات نظارت در مطبوعات است که از قانون حمایت نمی‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، با اشاره به توقیف این نشریه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و ادامه انتشار آن گفت: ۷ نفر اعضای هیات نظارت بر مطبوعات که حتی قوه قضائیه هم در آن نماینده دارد و نمایندگان قوه مجریه، ‌مجلس، حوزه علمیه و دانشگاه‌ها هم در آن عضو هستند تصمیمی گرفتند آیا این حضور قوه قضائیه نیست؟

مجلس پیگیری می‌کند

همزمان مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر مصطفی کواکبیان گفت: انتشار دوباره یک نشریه با وجود لغو امتیاز در حال پیگیری است.

انتقاد پزشکیان از تخریب‌ها علیه دولت

پزشکیان همچنین با انتقاد از شدت گرفتن هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه دولت و شخص رئیس‌جمهور به خبرآنلاین گفت: تخریب‌‌کنندگان روحانی هدفشان این است که روحانی برای بار دوم رئیس‌جمهور نشود ولی رفتارشان نتیجه عکس خواهد داد با این حال امور حقوقی ریاست‌جمهوری می‌تواند از کسانی که این توهین‌ها را انجام می‌دهند شکایت کنند و طرف را نیز محاکمه کنند.