جماران نوشت: قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت یازدهم در گفت‌وگو با جماران در مورد ویزیت کردن برخی از شخصیت‌های مطرح مثل عمل جراحی محصورین و برخی عیادت‌ها گفت: در مورد محصورین لازم است بگویم آنها امروز مرا نشناخته‌اند. با آقای مهندس در سال‌های دور کار کرده‌ام. زمان نخست‌وزیری ایشان من در جهاد بودم و در برخی جلسات دولت و شورای اقتصاد شرکت می‌کردم.

ایشان مرا می‌شناخت و سال‌ها بیمار من بوده؛ آقای ... نیز همین طور. از من خواستند آنها را عمل کنم. خب انتظار داشتید بگویم عمل نمی‌کنم؟ شاید اگر کسی بود که به آینده سیاسی خودش فکر می‌کرد، بهانه و عذری می‌آورد. وی افزود: هم آیت‌الله آملی لاریجانی این لطف را داشتند و هم آقای رئیس‌جمهور از من خواستند. اگر آیت‌الله آملی لاریجانی اجازه نمی‌دادند این امکان برای من پیدا نمی‌شد که آقایان را ببینم. وزیر بهداشت همچنین افزود: واقعیت این است که از نظر پزشکی، دارویی و پرستاری هر چیزی که خواستند برای آنها فراهم کردند و محدودیتی در انتخاب پزشک نبوده است. یعنی اگر من وزیر هم نبودم و آنها می‌خواستند که ویزیت‌شان کنم، مطمئن باشید این اتفاق می‌افتاد. اکنون نیز من دائما در جریان شرایط جسمی، روحی و روانی آنها هستم.

عیادت وزیر بهداشت از مصدومان جاده چالوس

همچنین به گزارش «ایرنا» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عصر شنبه از مصدومان اتوبوس حادثه دیده جاده کرج - چالوس در بیمارستان شهید مدنی کرج عیادت کرد. سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی با حضور در بیمارستان شهید مدنی کرج وضعیت درمانی این مصدومان را مورد بررسی قرار داد. ازسوی دیگر به گزارش الف، در پی سانحه تصادف اتوبوس در محور کندوان و درگذشت ۱۶ نفر، سه روز عزای عمومی در شهرستان عباس‌آباد اعلام شد.