گروه خبر: خطیب جمعه تهران با بیان اینکه دنیای استکبار دنیایی است که خود را روز به روز نشان می‌دهد، گفت: همه جهان اسلام چه شیعه و چه سنی می‌دانند که پول سعودی، سیاست‌گذاری صهیونیست‌ها و قدرت آمریکا این مثلث شوم را تشکیل می‌دهند و همه فسادها در برابر اسلام ناشی از آنها است.

همچنین به گزارش «ایسنا» آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: به حق باید بگویم تنها کسی که ‌از همه بیشتر، روشن‌تر و آگاهانه‌تر تحلیل می‌کند که چطور باید با دنیا ارتباط داشته باشیم، شخص رهبری است و انصافا ایشان بر فراز قله‌ای قرار گرفته‌اند که همه دنیا را می‌بینند و اظهارنظر می‌کنند. امامی‌کاشانی با تاکید بر اینکه اگر نظری خلاف نظرات رهبری بیان شود، نادرست است، اظهار کرد: حق مطلب همان است که رهبری می‌گویند و نظرات دیگری اگر مطرح شود که خلاف نظر ایشان باشد، نادرست است.

همچنین به گزارش خبرآنلاین، او دربخش دیگری از سخنانش گفت: به مسوولان و تمام کسانی که تصمیم‌گیر هستند توصیه می‌کنم مشکل مصلای تهران را هرچه که هست زودتر حل کنند تا چنین نباشد که در ایام ماه رمضان و در چنین گرمایی نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شود. به گزارش «ایرنا» خطیب نماز جمعه تهران گفت: ثروتمندان در ماه مبارک رمضان مال و دارایی‌های خود را اصلاح کنند و خمس و زکات بپردازند تا این مال برای آخرت آنان باقی بماند.