گروه خبر: در نخستین دقایق جلسه علنی دیروز مجلس، هنگامی که علی مطهری بر کرسی ریاست مجلس نشست، در حالی که محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ نطق میان دستور خود را ایراد می‌کرد، صدای فریاد خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی شنیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، میان آقایی و عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل درگیری فیزیکی شکل گرفت که منجر شد آقایی تعادلش را از دست بدهد به‌گونه‌ای که نمایندگان کمکش کردند که بایستد. در این لحظه دیده شد که دکمه‌های پیراهن او تا کمر باز شده است. به گفته یکی از نمایندگان حاضر در صحنه، آقایی مدعی شده بود که یوسفیان ملا نماینده آمل در مورد یک مساله به او توهین کرده و از لفظ بدی علیه او استفاده کرده است. اما یوسفیان منکر این ماجرا است. مجلس دقایقی درگیر این تنش بود تا اینکه مطهری از نمایندگان خواست تا آقایی را از مجلس به بیرون هدایت کنند. قرار است هیات نظارت بر نمایندگان این موضوع را بررسی کند. از سوی دیگر، یوسفیان ملا در توضیح دلیل درگیری‌اش با معاون وزیر کشاورزی به «ایسنا» گفت: وزارت جهاد کشاورزی برنج وارد کرده بود و ما نمایندگان شمال به وزیر نامه‌ای نوشته بودیم تا از واردات برنج جلوگیری شود؛ آقای آقایی عصبانی شد و یقه‌اش را نیز خودش باز کرد.

روبوسی و حل مساله

با این همه یوسفیان ملا پس از پایان جلسه علنی و در راهروهای مجلس از حل مساله مذکور خبر داد. او در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: همکاران آقای آقایی را آوردند، ما روبوسی کردیم، عذرخواهی کرد و مساله حل شد.