گروه خبر: نجات‌الله ابراهیمیان، عضو حقوقدان شوراى نگهبان گفت: تصمیم شوراى نگهبان در مورد مینو خالقى قطعى است. او در مورد وضعیت قطعى مینو خالقى منتخب سوم استان اصفهان و اینکه هیات رسیدگى به اختلاف قوا نیز نظر این شورا را تایید کرده اظهار کرد: شوراى نگهبان راى قطعى خود را در این مورد صادر کرده است.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وى افزود: موضوع مینو خالقى در دستور کار شوراى نگهبان قرار ندارد و اساسا این مساله موضوع بحث نیست.عضو حقوقدان شوراى نگهبان با اشاره به نظر هیات حل اختلاف قوا در مورد مینو خالقى تصریح کرد: نظر این هیات تاکنون به شوراى نگهبان ارجاع نشده است.

تایید انتخابات «تبریز» با یک تغییر

در همین حال وی گفت: با بازشماری آرای تبریز صحت این حوزه تایید و «محمدحسین سعیدی» به جای «علیرضا منادی سپیدان» به مجلس راه یافت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نجات‌الله ابراهیمیان با اشاره به مشخص شدن وضعیت انتخابات تبریز افزود: از نظر شمارش آرای ماخوذه بدون آنکه تخلف عمدی از ناحیه فردی احراز شده باشد، صرفا در نتیجه خطاهای انسانی معلوم شد که در شمارش آرا اشتباهاتی به‌وجود آمده بود، در نتیجه بازشماری آرای میان آقایان منادی سپیدان و سعیدی جابه‌جایی صورت گرفت و آقای سعیدی به عنوان نماینده مردم تبریز به مجلس راه یافت.

انتخابات «اهر» ابطال شد

نجات‌الله ابراهیمیان همچنین گفت: «انتخابات در حوزه اهر و هریس ابطال اعلام شد و انتخابات این حوزه به انتخابات میان دوره‌ای انتقال یافت.» به این ترتیب بیت‌الله عبدالهی کاندیدای اصلاح‌طلب اهر و هریس از راهیابی به مجلس دهم باز ماند.