جماران نوشت: سیدحسن خمینی، یادگار گرامی امام(ره) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همه با هم و همدوش هم در انتخابات خبرگان و مجلس به بهترین لیست راى بدهیم.

دعوت ظریف از مردم

همچنین به گزارش«ایرنا» محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با روزنامه ایران از مشارکت بالای مردم و نوع انتخاب آن در ۲۴ خرداد ۹۲ به‌عنوان گشایشگر مذاکرات هسته‌ای یاد و توصیه کرد که ایرانیان در انتخابات هفتم اسفندماه جاری گسترده و هوشمندانه پای صندوق‌های رای بروند.


دعوت ولایتی از مردم

به گزارش «ایسنا» علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تاکید کرد: ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو شاهد حضور حداکثری ملت شریف و همیشه در صحنه ایران خواهیم بود. وی افزود: امیدوارم مردم عزیز کشورمان با انتخاب افرادی صالح، صادق، خدوم و پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) عظیم‌الشأن و رهبری عزیز راه پیشرفت و اعتلای کشور را هموار کنند.


یادداشت انتخاباتی بعیدی‌نژاد

حمید بعیدی‌نژاد نیز در صفحه اینستاگرام خود مطلب کوتاهی را درباره حضور در انتخابات به اشتراک گذاشته است. به گزارش انتخاب، دیپلمات ارشد کشورمان می‌نویسد: از نعمت بزرگ حق انتخاب در کشور عزیزمان استفاده کنیم و با حضور در پای صندوق‌های رای افراد اصلح را برای دو مجلس انتخاب کنیم. یک متفکر سیاسی به درستی می‌گوید: «مقامات بد» کشورها را «شهروندان خوب» آن کشورها با «عدم‌شرکت در رای دادن» انتخاب می‌کنند.