گاندو

با وجود اتمام سریال جنجالی گاندو، واکنش‌ها نسبت به این سریال همچنان ادامه دارد. در حالی‌که رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت که در سریال گاندو مطالب دروغ و تهمت بسیار زیاد است، ربیعی سخنگوی دولت آن را پروژه‌ای برای القای دو دولتی در ایران خواند. طی روزهای گذشته اخباری درباره ساخت سریال گاندو ۲ با محوریت حضور دری اصفهانی در تیم مذاکرات هسته‌ای منتشر شد.

  وزیر_بهداشت

افشاگری وزیر بهداشت درباره دو کانون فساد در این وزارتخانه این هفته حسابی خبرساز شد. نمکی پیش‌تر گفته بود که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقا معلوم نیست چه کسی برده است و چه چیزی آورده و به چه کسانی داده است. وزیر بهداشت روز سه‌شنبه هم گفت: «با ۲ میلیون یورو ارز دریافتی، به جای استنت قلب، کابل برق وارد شده است.»

  زنگنه

اظهارات وزیر نفت درباره بابک زنجانی و پول‌هایی که خرج برخی رسانه‌ها می‌کند، این هفته در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی برانگیخت. زنگنه در گفت‌وگویی اعلام کرد که چوب مبارزه با فساد را می‌خورد.کاربری در این باره نوشت: «داستان تکراری و ساده است. اینقدر یک دروغ تکرار می‌شود تا فضا ملتهب و توهمات باور پذیر شود. زنگنه باید از این فضا گذر کند، آنها می‌خواهند انرژی وزارتخانه را بگیرند.»

  اکبر_طبری

بازداشت اکبر طبری معاون اجرایی قوه‌قضائیه در دوران صادق لاریجانی به جرم اعمال نفوذ در پرونده‌ها و بعضی روابط ناصواب، این هفته حسابی سر و صدا به پا کرد. دفتر لاریجانی پیش از این بر پاکدستی طبری پافشاری کرده بود.پس از اعلام بازداشت اکبر طبری بسیاری در فضای مجازی اقدام قوه‌قضائیه را تحسین کردند. هواداران رئیسی نوشتند او با قدرت به جنگ فساد رفته است و به مبارزه با فساد در قوه‌قضائیه هم می‌پردازد.