بازگشت_عادل

درحالی‌که حواشی پیرامون برنامه ۹۰ و حذف عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم همچنان ادامه دارد، گروه بزرگی از اهالی رسانه در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما خواستار ازسرگیری دوباره برنامه ۹۰ و بازگشت عادل فردوسی‌پور به‌عنوان مجری و یکی از بهترین برنامه‌سازها شدند. این در حالی است که مدیر روابط عمومی معاونت سیما خبرداده که شکایاتی از برنامه ۹۰ به هیات رسیدگی به تخلفات سازمان واصل شده که رسیدگی به آنها در دستور کار است.

  ادعای_احمدی_نژاد

رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم طی روزهای گذشته دوباره خبرساز شد. این بارعباس امیری فر، روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد از قول او گفت که انقلاب ایران کار انگلیسی‌ها بوده است. عبدالرضا داوری از یاران احمدی‌نژاد در واکنش به این ادعا گفت: «اگر احمدی‌نژاد گفته بود انقلاب کار انگلیسی‌ها بود، حتما در شنود دفترش لو می‌رفت.» احمدی‌نژاد همچنین اخیرا در رثای مرگ یک رپر آمریکایی نوشت که بسیار اندوهگین شده است.

  صدف_خادم

پیروزی اولین بوکسور زن ایرانی در مبارزه رسمی بین‌المللی بوکس در شهر رویان فرانسه که توانست حریف فرانسوی‌اش یعنی «آن شووان» را شکست دهد اگرچه مورد تایید فدراسیون بوکس ایران قرار نگرفت اما در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت و تشویق کاربران را برانگیخت. صدف خادم با پرچم ایران روی رینگ مسابقات رفته بود.

  رحمان_۱۴۰۰

پخش نسخه اصلاح نشده فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ بر پرده سینماها طی روزهای گذشته واکنش‌های زیادی در پی داشت و درحالی‌که فروش فیلم از ۲۲ میلیارد تومان گذشته بود برخی از مخالفان سیاست‌های ارشاد نوشتند که دولت باید بهای بلیت‌های فروخته شده را از تهیه‌کننده آن پس بگیرد. یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس هم گفت توقف و اکران مجدد موجب بالا رفتن حساسیت‌ و حتی ممکن است باعث افزایش فروش فیلم شود.