سریلانکات copy
قطعا «سریلانکا» به‌عنوان یک منطقه استوایی دارای موقعیت خوبی است. البته پیش از آن به‌دلیل تنوع مذاهب و فرهنگ‌ها، حیات وحش غنی و قابل دسترس و مکان‌های دیدنی و مردمی که پس از چند دهه جنگ داخلی با شادی و روحیه بر مشکلات غلبه کرده‌اند، برای مسافران ماجراجو بسیار قابل توجه است.
germany copy
صد سال پیش، مدرسه کوچکی به نام باوهاس در شهر تورینگن «آلمان» جنبش زیبایی‌شناختی در سطح جهان به راه انداخت.در جشن صدسالگی این مدرسه، در سال 2019 قرار است موزه‌های جدیدی در سه شهر دسائو، ویمار و برلین افتتاح شوند و همچنین نمایشگاه‌های مرتبطی در سراسر آلمان برگزار خواهد شد.

بر‌خلاف اخبار غلط، «زیمبابوه» همواره کشوری است که مسافران در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستند. این کشور نه تنها از امن‌ترین مقاصد آفریقایی است، بلکه به‌خاطر مردم بومی خونگرم و پارک‌های ملی، ویرانه‌های باستان‌شناسی، کوه‌های جنگلی و البته آبشارهای ویکتوریا، بسیار غنی است.

سایوتومهه
کاوشگران بی‌باک همواره دنبال مکان‌هایی بوده‌اند که قبلا کسی به آن‌جا پا نگذاشته است. «سائوتومه و پرنسیپ» دو جزیره در خلیج گینه هستند، با مناظر سوررئال که به آسمان می‌رسند، آب‌های استوایی که به سواحل بوسه می‌زنند، به همراه جنگل‌هایی که تمامی آثار تاریخی مربوط به برده‌داری در آنها وجود دارد.
قرقیزستان
به نظر می‌آید جایگاه «قرقیزستان» در گردشگری جهان، به‌دلیل آوازه‌ بازی‌های جهانی نوماد باشد. با وجود بیش از 2700 کیلومتر مسیر پیاده‌روی، بزرگراه ملی بازسازی شده و قرقیزستان به سرعت در حال تبدیل شدن به مکان مورد علاقه برای مسافرانی است که به دنبال زیبایی‌های طبیعی هستند.
بلاروس1
پیشنهادی خوب برای افرادی که دنبال شگفتی‌ها هستند؛ شرایط آسان ویزا، هنر، کافه‌ها
و مردم محلی و جشن‌هایی که مانند سال ۱۹۹۹ برگزار می‌شوند، «بلاروس» را به مقصدی
مناسب تبدیل کرده ست. مینسک پایتخت این کشور محل ورود و خروج مسافران است.
اندونزی
«اندونزی» به اندازه وسعتش متنوع است؛ از اقامتگاه‌‌های زیست محیطی در سوماترا که امکان بازدید از منطقه اورانگوتان‌ها را فراهم می‌کند گرفته، تا قبایل سنتی پاپوآ. ویزای رایگان برای 169 کشور اکنون دسترسی به این ناحیه را بسیار آسان‌تر کرده است.
ارذن2
دنبال ماجراجویی هستید؟ این هم یک پیشنهاد برای شما؛ یک مسیر 650 کیلومتری در «اردن» که پیمودن آن 36 روز طول می‌کشد. این مسیرشامل مناظر پرفراز و نشیب و سرسبزدره ریفت است؛ به همراه چشم‌اندازهایی از بحر‌المیت و شهر سدوم که خرابه‌های باقی مانده از جنگ‌های صلیبی است.

سواحل کارائیبی «بلیز» از بزرگترین مرزهای جهان است. در این کشور مجموعه‌ای از غارهای گسترده آمریکای مرکزی قرار دارد و مردم آن ترکیبی از تمدن‌های مختلف هستند. اقامتگاه‌های زیست محیطی جدید، از جزایر زیبای مرجانی و مخفیگاه‌های جنگلی بهره می‌برند. مسافران می‌توانند از بخشی از آمریکای مرکزی که به ندرت توسط توریست‌ها بازدید می‌شوند و امن و قابل دسترس هستند، دیدن کنند.

4796609_1080x810_Panama_Panama (1)
شمال و جنوب «پاناما» با تنوع زیستی استوایی پوشیده شده است. پاناما گنج‌های بسیاری از سواحل شنی سفید تا جنگل‌های بارانی، مناطق مه‌آلود و فرهنگ بومی در خود جای داده است.
در سال ۲۰۱۹ جشنی به مناسبت ۵۰۰ سالگی این کشور برگزار می‌شود.