همینی_که_هست

اظهارات وزیر بهداشت در پاسخ به گرانی‌های اخیر موجی از واکنش‌های شوخی و جدی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. قاضی‌زاده‌هاشمی گفته بود«بالاخره شما رای دادید و باید تحمل کنید فعلا وضعیت و مدیریت همینی است که هست.» موضوع جیره‌بندی شیر‌خشک هم در توییت‌های کاربران پیگیری می‌شد.

  تهمینه_میلانی

جنجال کپی بودن برخی از آثار نقاشی تهمینه میلانی که در گالری ایوان به نمایش درآمده بود، این فیلمساز و کارگردان سینما را وارد حاشیه‌های جدیدی کرد. کاربران فضای مجازی علاوه بر انتقادهایی که از وی درباره ورود به عرصه هنرهای تجسمی کرده بودند، درباره کپی‌کاری وی از آثار یک نقاش ایتالیایی هم به او تاختند.

  شورای_رسوا

رسوایی جنسی برخی از اعضای شورای شهر بابل موجب شد تا کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره فساد و تخلفات اقتصادی و اخلاقی برخی از اعضای شوراهای شهر و روستا بنویسند. ازسوی دیگر برخی از کاربران هم این گونه رسوایی‌ها را نتیجه انتخاباتی دانستند که شورای نگهبان بر آن نظارتی ندارد.

  تاوان _شجاعت

نطق جسورانه دو نماینده فراکسیون امید در مجلس درباره وضعیت موجود، کلی سروصدا در فضای مجازی به پا کرد و در حالی‌که برخی کاربران از تهدید و هجمه بی‌سابقه به این دو نماینده نوشتند، برخی دیگر هم به نادیده گرفتن اصل آزادی بیان نمایندگان مجلس اشاره کردند.