ترمیم-کابینه

درحالی‌که در کنار برخی التهابات اقتصادی در بازارهای ارز و سکه، موضوع ترمیم کابینه هم جدی‌تر شده است برخی کاربران فضای مجازی با برگزاری نظرسنجی‌هایی اقدام به گمانه‌زنی درباره وزرای خروجی از دولت کرده‌اند. برخی دیگر از کاربران هم با توجه به ضعف و قوت وزیران، نام وزرای ترمیمی را برای تصمیم‌گیری روحانی اولویت‌بندی

کردند.

  اغوا-نجابت

انتشار صحنه‌ای از سریال «پدر» که در آن پسری برای فرار از گیر افتادن در دام دختران از پنجره به بیرون می‌پرد، در شبکه‌های مجازی بسیار پربازدید بود و کاربران واکنش‌های متفاوتی از شوخی و خنده گرفته تا انتقاد نسبت به این صحنه از سریال داشتند. تهیه‌کننده سریال در دفاع از صحنه فیلم، آن را ابزاری برای افزایش جذابیت سریال عنوان کرد!

  شهدای-مریوان

به‌دنبال حمله اشرار و تروریست‌های ضد‌انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه نیروی زمینی سپاه در منطقه مریوان استان کردستان، ۱۱ نفر از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند. پس از این حادثه هشتگ # شهدای_مریوان به راه افتاد و کاربران درباره رشادت‌های مدافعان وطن نوشتند. برخی هم به سکوت سلبریتی‌ها نسبت به این حادثه انتقاد کردند.

  فایل- صدا

انتشار فایل صوتی منسوب به یکی از نمایندگان مجلس که در آن نماینده مزبور به تهدید و ارعاب یک قربانی تجاوز می‌پردازد، این هفته در فضای مجازی سر وصدا به پا کرد. کاربران صفحه‌های مجازی درباره لزوم بررسی صلاحیت برخی نمایندگان و تکیه بر کرسی‌های خانه ملت نوشتند.