رقابت نزدیک  آنر 10 GT و Galaxy On6

  ۱۰ GT با با قیمت ۴۰۰ دلار

شرکت هوآوی به تازگی از مدلی بالارده با نام آنر ۱۰ GT رونمایی کرده که اولین گوشی ساخت این شرکت چینی با ۸ گیگابایت حافظه رم است.در روزهای اخیر شرکت هوآوی به تازگی از گوشی هوشمندی تحت عنوان آنر ۱۰ GT رونمایی کرده که به رغم پرچمدار نبودن، با ۸ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد.گوشی آنر ۱۰ GT نسخه ارتقا یافته آنر ۱۰ محسوب می‌شود که قدرت پردازش آن نسبت به نسخه قبلی ۶۰ درصد و عمر شارژ باتری آن ۳۰ درصد افزایش یافته است. این محصول همچنین به تکنولوژی GPU Turbo مجهز شده که کارآیی آن را در هنگام رندر بازی‌های سنگین افزایش می‌دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۸۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱۹ به ۹، تراشه کرین ۹۷۰ با قابلیت‌های هوش مصنوعی، حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید ۸٫۱ اشاره کرد. این محصول قرار است با قیمت پایه حدود ۴۰۰ دلاری از ماه آینده ابتدا در هند و سپس سایر بازارهای هدف عرضه شود.

  سامسونگ گوشی Galaxy On۶ با قیمت ۱۸۰ دلار

سری جدید گوشی‌های Galaxy On سامسونگ دوباره به بازار آمده و این خبری است که نشان می‌دهد این مدل از گوشی‌ها قرار است همچنان به روزرسانی شوند.گوشی تازه معرفی شده سامسونگ به صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی مجهز است و از نظر ظاهر این گوشی شباهت نزدیکی به گلکسی J۶ سامسونگ دارد. صفحه‌نمایش گوشی Galaxy On۶ سامسونگ رزولوشنی برابر با ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و از نسبت تصویر ۱۸:۵:۹ برخوردار است. سامسونگ برای صفحه‌نمایش گلکسی On۶ از پنل OLED کمک گرفته است و پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ که ساخت سامسونگ است را در کنار ۴ گیگابایت رم در گلکسی On۶ شاهد هستیم.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی Galaxy On۶ سامسونگ قرار دارد و وظیفه تامین انرژی این گوشی برعهده یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری است.اندروید نسخه ۸.۰ اوریو، اسکن تشخیص اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره سامسونگ، میزان ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی که از طریق کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی قابل گسترش است را می‌توان از دیگر ویژگی‌های Galaxy On۶ سامسونگ ذکر کرد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در کنار چیپست رادیوی اف‌ام را در این گوشی شاهد هستیم.سامسونگ گلکسی On۶ را در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمتی حدود ۱۸۰ دلار راهی بازار هندوستان خواهد کرد. در حال حاضر خبری از عرضه این گوشی در بازارهای جهانی منتشر نشده است.