ناصر_ملک_مطیعی :

انتشار بخش‌هایی از گفت‌وگوی مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی که در برنامه دورهمی توسط یکی از تماشاگران حاضر در استودیو گرفته شده بود، از یک شبکه‌ ماهواره‌ای فارسی زبان  این هفته در فضای مجازی پربیننده بود و کاربران نسبت به پخش آن چند روز پس از درگذشت این پیشکسوت سینما واکنش نشان دادند. برخی رسانه‌ها نوشتند که پخش این فیلم کار خود عوامل دورهمی بوده است!

  تیم_ ملی:

جام جهانی فوتبال در روسیه در حالی از امروز آغاز می‌شود که انتشار عکس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته و به نوشته دیلی میل، عکس بازیکنان خوش‌تیپ ایرانی خیلی‌ها را به تیم ملی ایران علاقه‌مند کرده است. موضوع مخالفت با سفر غیرضروری برخی نمایندگان هم مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

  دیدار_تاریخی:

دیدار رهبر کره‌شمالی با رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا در سنگاپور، طی روزهای گذشته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. موضوعاتی همچون میزان هزینه‌کرد سنگاپور برای این دیدار، خلع سلاح هسته‌ای و نیز امکان برقراری رابطه جدید میان دو کشور از جمله مواردی است که در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته و تصاویر این دیدار دست به دست می‌شود.

  افغان:

در روزهای گذشته انتشار خبر تجاوز به دختربچه افغان به شدت در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخت. به‌خصوص زمانی که ابطحی نماینده خمینی شهر در نامه‌ای به رئیس بهزیستی خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور شد. واکنش‌ها به این قضیه با هشتگ‌های #افغان، # تجاوز و # خمینی شهر پیگیری می‌شد.