# افشانی -سکاندار پایتخت

# فهرست تیم ملی

# موشک‌پرانی اسرائیل

 

# افشانی ، سکاندار پایتخت

سرانجام پس از ۲۰ روز گمانه‌زنی و اختلاف سلیقه موجود در گروه‌های تشکیل‌دهنده شورای پنجم، محمدعلی افشانی با ۱۹ رای قاطع شورایی‌ها، توانست بر کرسی شهرداری تهران تکیه بزند. محمدعلی افشانی که پیش از این در دولت اول حسن روحانی استاندار فارس بود و ریاست شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را در دولت دوازدهم بر عهده داشت، با شعار «شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر» برنامه‌های خود را ارائه کرد.

#فهرست تیم ملی

در آستانه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کارلوس کی‌روش فهرست ۳۵ نفره خود را برای حضور در اردوهای پیش از جام‌جهانی اعلام کرد تا در نهایت بازیکنان حاضر در این بازی‌ها را از این لیست انتخاب کند. از لیست ۳۵ نفره تیم ملی ۷ استقلالی و ۴ پرسپولیسی در این لیست قرار گرفته‌اند. سهم تیم‌های شهرستانی در این لیست ۵ بازیکن است. پس از اعلام نفرات این تیم، کاربران شبکه‌های اجتماعی به بررسی میزان آمادگی نفرات دعوت شده به تیم ملی پرداختند.

 # موشک‌پرانی اسرائیل

پس از خروج آمریکا از برجام و نیز دیدار نتانیاهو با پوتین، بامداد پنج‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از سوریه را بمباران و موشک‌باران کردند. ارتش سوریه هم در واکنش به این اقدام مناطقی از اسرائیل را موشک باران کرد. همزمان با احتمال اوج‌گیری درگیری‌ها در این منطقه، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به افتادن در تله اسرائیل هشدار دادند و برخی دیگر خواستار پاسخ ایران به این موشک‌پرانی‌ها شدند.