# لباس تیم ملی

# کاوه مدنی

# کاندیدای بهشت

# توقف عرضه دلار


لباس تیم ملی

درحالی‌که هنوز از لباس‌های تیم ملی ایران برای مسابقات جام جهانی روسیه رونمایی نشده است، حرف و حدیث‌ها درباره طراحی این لباس بالا گرفته و ظاهرا قرار شده تا تیم ملی ایران با لباسی ساده و بدون طرح یوز ایرانی به میدان برود. این موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشته و در برخی شبکه‌ها تصویری از یک زیرپوش و شورت ساده به شوخی به‌عنوان لباس رسمی تیم ملی دست به دست می‌شود!

کاوه مدنی

در حالی که برخی خبرها از احتمال استعفای کاوه مدنی، نخبه ایرانی و استاد دانشگاه امپریال کالج لندن و نیز معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست خبر می‌دهند برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی یادداشت‌هایی در مورد فرار دوباره مغزها انتشار داده‌اند. او پیشتر در جریان بازداشت برخی فعالان محیط زیست، مورد بازجویی قرار گرفته بود.

کاندیدای بهشت

پس از استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران نام‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی درباره جایگزین‌های احتمالی مطرح می‌شود و در این میان بازار شایعات به شدت داغ است. برخی کاربران در پیام‌رسان‌ها از محسن هاشمی، محمدرضا عارف و پیروز حناچی به‌عنوان کاندیداهای اصلی نام برده‌اند. البته نام اسحاق جهانگیری هم در برخی از شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

توقف عرضه دلار

از هفته پیش که دلار از سوی دولت ۴۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد، نوعی آرامش اجباری به بازار ارز تزریق شده و البته سخنگوی بانک مرکزی هم از توقف خرید و فروش نقدی اسکناس ارزهای خارجی در صرافی‌ها تا اطلاع بعدی خبر داده است. در این میان بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از این وضعیت، فضای موجود در بازار ارز را به حکومت نظامی ارزی تعبیر کرده‌اند.