دفاع زاکانی از لیست 30 نفره اصولگرایان
گروه خبر: عصر روز یکشنبه همایش بزرگ «بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان» در مسجد جامع بقیه‌الله برگزارشد. در این همایش علیرضا زاکانی، کاندیدای لیست اصولگرایان گفت: ما امروز مفتخریم در جمع ۲۲ نفره ائتلاف اصولگرایان که با حضور همه آحاد اصولگرایی تشکیل شد، به نتیجه برسیم، آنهم لیستی که فوق‌العاده کارآمد و منسجم است. وی همچنین گفت: شورای ائتلاف با توجه به جلسات متعدد و نیازهای جامعه، به جمع‌بندی رسید که این جمع‌بندی قابل‌قبول و قابل دفاع است. به گزارش خبرگزاری مهر، زاکانی با اشاره به تصمیم شورای ائتلاف مبنی بر سهیم کردن بانوان در فهرست اصولگرایان، خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم در بخش خواهران، عناصری را انتخاب کنیم که مابه‌ازای آن، تاثیرگذاری در حوزه بانوان فراتر از گذشته باشد. سعی شد بانوانی که انتخاب می‌شوند، بتوانند نمایندگی قشر زنان را داشته و صاحب تخصص بوده تا در خط انقلاب، امام و شهدا باشند. زهره الهیان، کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان نیز در این همایش با بیان اینکه دشمنان اسلام برای جایگاه مجلس برنامه دارند، گفت: امروز خط نفوذی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده‌اند را در انتخابات مجلس مشاهده می‌کنیم. کوثری: مجلس فعلی در جاهایی امتحان خوبی پس نداد

البته این تنها نشستی نبود که عصر پریروز از سوی اصولگرایان برگزار شد. جمعی از نامزدهای ائتلاف اصولگرایان نیز روز یکشنبه در جمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی دیدگاه‌های خود را درباره انتخابات و تشکیل مجلس آینده بیان کردند. این نشست به میزبانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در محل مجتمع فرهنگی سرچشمه (یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد. محمداسماعیل کوثری، نماینده فعلی مردم تهران و عضو ائتلاف اصولگرایان به‌عنوان سخنران ویژه با بیان اینکه مسوولیت امروز از مسوولیت دوران دفاع مقدس به مراتب سنگین‌تر است، گفت: حساسیت امروز از این جهت است که برخی‌ها از جبهه اصولگرایی نیز استفاده می‌کنند تا رای جمع کنند. وی با بیان اینکه اعضای ائتلاف اصولگرایان از سر احساس تکلیف در میدان رقابت حاضر شده‌اند، گفت: مجلس فعلی در جاهایی خوب بود و در جاهایی نیز امتحان خوبی پس نداد.


رحماندوست: مجلس معارض دولت نمی‌خواهیم

مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس نهم و عضو ائتلاف اصولگرایان نیز در این برنامه اظهار کرد: آنچه به دنبال آن هستیم، نه مجلس معارض و درگیر با دولت است و نه مجلسی با نمایندگان وکیل‌الدوله؛ بلکه یک مجلس ناظر بر امور کشور و ریل‌گذار برای اداره کشور می‌خواهیم.


انتقاد مظفر از اختلاف سلیقه بین اصولگرایان

حسین مظفر، نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم و نهم مجلس و عضو ائتلاف اصولگرایان نیز با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه مجلس ششم تکرار نشود، گفت: این اختلاف سلیقه‌ای که در بین برخی دوستان ایجاد شده، فاجعه‌آمیز است و وقتی در اصول کلان مشترک هستیم، نباید سلیقه‌ها بر مبنای مرزهای حق و باطل قرار گیرد.


نادران: به فهرست کامل رای دهید

الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجالس هفتم، هشتم و نهم و عضو ائتلاف اصولگرایان نیز در این همایش گفت: استدعای من این است که حتما به فهرست ائتلاف اصولگرایان به‌طور کامل رای دهید و بدانید که تدوین‌کنندگان این فهرست از طرف شما همه ملاک‌های لازم از قبیل تدین، کارآمدی و جوان‌گرایی را رعایت کرده‌اند.


تاکید میرکاظمی بر وحدت

سیدمسعود میرکاظمی، نماینده مردم تهران در مجلس نهم و عضو ائتلاف اصولگرایان نیز اظهار داشت: ممکن است در رابطه با فهرست ائتلاف اصولگرایان، اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما باید کوتاه آمد تا این وحدت که برای اولین‌بار حاصل شده، ادامه یابد و در رابطه با خبرگان نیز به لیست ۱+۱۵ رای خواهیم داد.

دفاع زاکانی از لیست 30 نفره اصولگرایان