حمایت «شهرزاد» از فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان

گروه خبر: در شرایطی که نامزدهای انتخابات هفتم اسفند ماه فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند برخی هنرمندان نیز حمایت خود را از نامزدهای مورد نظر خود رسما اعلام کرده‌اند. در این میان می‌توان به حمایت ترانه علیدوستی اشاره کرد که این روزها سریال شهرزاد او در شبکه نمایش خانگی با استقبال بسیار مردم روبه‌رو شده است.

بازیگر نقش شهرزاد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با انتشار تصویر فهرست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نوشت:« انتخاب من هم رای دادن است؛ به لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان برای مجلس و خبرگان.» علیدوستی همچنین از کسانی که عقیده به رای دادن به ائتلاف اصلاح‌طلبان دارند خواست با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرام، به اطلاع‌رسانی این امر کمک کنند. در همین حال «ایلنا» گزارش داده است که تاکنون علاوه بر ترانه علیدوستی هنرمندانی همچون کیومرث‌ پوراحمد، حسین پاکدل، مهناز افشار، لیلی رشیدی، الهام کردا، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، آزاده صمدی، حمید فرخ‌نژاد، پیمان قاسم‌خانی، امیرمهدی ژوله، رضا کیانیان، احمد ‌پورنجاتی و بهاران بنی‌احمدی به‌صورت آشکار حمایت خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرده‌اند.

کیومرث‌ پوراحمد کارگردان فیلم قصه‌های مجید با انتشار عکسی؛ در حمایت از کمپین دو میلیون رای نوشته است: الان که سوریه و لیبی و... پیش چشمان‌مان است. برای اینکه روز و روزگار بهتری داشته باشیم، به گمانم فقط یک راه می‌ماند همین، صندوق رای. مهناز افشار نیز در توییتر خود نوشت: با تمام آنچه که مشخص است و... من می‌دانم بهتر است که....من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید، نشود. احمد‌ پورنجاتی نویسنده و از مدیران سابق صداوسیما نیز نوشته است: یادمان باشد که رای ندادن به هر تعداد از لیست اصلاح‌طلبان به مفهوم فرصت دادن به‌‌ همان تعداد کاندیدای جناح رقیب است و نه محدود به انتخاب گزینشی ما. پس من به‌عنوان یک شهروند به تمام کاندیداهای لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رای می‌دهم تا تاثیرگذار باشم و نه‌ تنها رای داده باشم.

حمید فرخ‌نژاد و پیمان قاسم‌خانی نیز با انتشار فیلمی کوتاه رسما اعلام کردند که به محمدرضا عارف و لیست مورد حمایت وی رای می‌دهند. در همین حال حسین پاکدل هم در صفحه شخصی‌اش نوشت: من به «لیست امید» ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت رای می‌دهم. حضور ما تاثیر دارد. بسیار هم تاثیر دارد. نمی‌شود بی‌تفاوت باشیم و بی‌حضور و بعد متوقع باشیم و معترض. الهام کردا بازیگر تئاتر و سینما نیز نوشته است: با اعتماد به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم. در همین حال رضا کیانیان نیز نوشت: دستاورد امروز ما نتیجه انتخاب دیروزمان است. کسى را مقصر ندانیم... با وجود همه زیر و بم‌هاى اجتماعى که مى‌شناسیم، راى ما تاثیرگذار است. هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تئا‌تر، امیر جعفری بازیگر سینما و تئا‌تر و تلویزیون، بهاران بنی‌احمدی، آزاده صمدی و لیلی رشیدی بازیگر نیز در پست‌های جداگانه با انتشار تصاویری از خود نوشتند: من با اعتماد رای می‌دهم. آنها از لیست اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرده‌اند.