شرکت پیمانکاری و بازرگانی نشاط‌آفرینان کویر
شرکت بازرگانی نشاط‌آفرینان کویر (N.A.K) در سال 1372 به صورت سهامی خاص، با سرمایه اولیه یک‌میلیون ریال تاسیس و با هدف گسترش خصوصی‌‌سازی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، معدنی و تفریحی در جهت ایجاد اشتغال در استان کرمان آغاز به کار نمود.

این شرکت تجارت خود را با صادرات خرما به اروپا، انگلستان، سوئد و فرانسه و تیوپ به کره‌جنوبی شروع کرد و همزمان با توسعه استان کرمان N.A.K زمینه‌های فعالیت خود را توسعه داد. در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از تشکل‌های سرمایه‌گذاری کشور توانسته است حجم قابل توجهی در مبادلات کالا در منطقه را به خود اختصاص دهد که در ساختار جدید خود در امر صادرات در زمینه محصولات باغی، خرما، پسته، مرکبات، گیاهان دارویی و سنگ‌های معدنی و... واردات کلیه کالاهای مجاز، ادوات تفریحی، دکوراسیون ساختمان، لوله و اتصالات و... فعالیت می‌کند.
به منظور تحقق توسعه پایدار در بخش معدن و ایجاد رونق اقتصادی در این بخش و همچنین تحقق یافتن برنامه توسعه صادراتی غیرنفتی دولت در سال 1379 در استان کرمان که یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنایع معدنی کشور به لحاظ دارا بودن معادن مس سرچشمه، سنگ آهن گل‌گهر سیرجان و معادن زغال سنگ زرند و... تشکیل‌یافته است. این شرکت تماما با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی گردیده و در طول مدت ‌کاری خود قدمی هر چند کوچک در بخش صادرات مواد معدنی و رونق بخشیدن به این بخش در استان کرمان برداشته است.


موضوع فعالیت شرکت
به طور کلی به دو بخش بازرگانی و پیمانکاری و مشاوره در زمینه خاص معدنی خلاصه می‌شود.
بخش اول- در‌خصوص فعالیت بازرگانی شرکت به طور عمده تهیه مواد خام معدنی (خرید مواد خام و معدنی از معادن مورد تایید وزارت صنایع و معادن کشور) و بازاریابی جهت محصولات معدنی چه در داخل و چه در خارج از کشور، طرح توسعه معادن کوچک و زودبازده و سرمایه‌گذاری در این بخش، بازاریابی در مورد فروش معادن و یا پیدا کردن شرکای تجاری مورد تایید معطوف می‌گردد.
زمینه تخصصی خرید مواد معدنی کلا شامل سنگ آهن- سنگ کرومیت- مس و غیره است که در صورت لزوم در سایه کانی‌های معدنی مورد سفارش هم فعالیت داشته و ادامه دارد. در مورد مواد خام و یا ضایعات کارخانه این شرکت یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه خرید ضایعات پوسته اکسیدی کارخانجات فولاد به صورت انحصاری است که حجم قابل‌توجهی از این محصول را صادر کرده و یک معضل زیست‌محیطی کشور را به صورت یک کالای قابل‌فروش و ارزآور تبدیل کرده است. پروژه‌هایی از همین دست در حال اجرا است که متعاقبا اعلام می‌گردد.
بخش دوم - پیمانکاری عمدتا شامل عملیات بندری و صادراتی مواد معدنی و غیره می‌گردد. این شرکت با دارا بودن مجموعه انبارهای اختصاصی در مهم‌ترین بندر تجاری ایران (بندر عباس) یکی از فعال‌ترین تشکل‌ها در این زمینه است. بازرگانان و تجار محترم می‌توانند با امنیت و آسایش، کالای خود را در مهم‌ترین انبارهای استاندارد دپو و کلیه مراحل صادراتی عملیات stoping شامل تحویل بار - تخلیه - انبارداری - تهیه کانتینر - مشاور در امر خطوط کشتیرانی ارزان و مطمئن، به کلیه تجار محترم خدمات خود را ارائه می‌دهد.
این شرکت با دارا بودن حداقل ۱۷هزار مترمربع محوطه آسفالت که صرفا جهت دپوی سنگ آهن دانه‌بندی شده تهیه گردیده، محیطی مطلوب را جهت دپوی محموله‌های فوق آماده کرده است. در این خصوص عملیات صادرات سنگ‌آهن به صورت کانتینری از مقصد بندرعباس به تمام نقاط جهان انجام گرفته است.


تجهیزات انبارها
این مجموعه انبار با دارابودن ماشین‌آلات سبک و سنگین و نوار نقاله و... عملیات تخلیه کامیون‌های ورودی و بارگیری کانیتنرهای صادراتی به صورت سریع و بدون پرت بالا انجام داده است.
بخش سوم- عملیات استریپ کانتینری به بازرگانان و تجار محترمی که کالاهای وارداتی خود را از بندرعباس ترخیص می‌کنند، این خدمات ارائه می‌گردد که به صورت دقیق و با سرعت عمل بالا این نوع خدمات به بازرگانان فعال در این بخش ارائه می‌گردد.
آدرس نمایندگی‌های نشاط آفرینان کویر:
دفتر مرکزی: کرمان- خ شهید صدوقی- روبه‌روی اداره پست ساختمان 8
تلفن: ۲۱۱۲۷۱۸-۰۳۴۱
فاکس: 2110883-0341
نمایندگی بندرعباس: میدان شهدا- خیابان شهدا (راه‌آهن) طبقه هفتم واحد شرقی ساختمان راین
تلفن: 2234061-0761
انبار شماره ۱- بندرعباس جاده اسکله شهیدباهنر - جنب نیروگاه - روبه‌روی انبار مرکزی - انبار اختصاصی شرکت نشاط‌آفرینان کویر
تلفن: 5110387-0761
انبار شماره ۲- بندرعباس- بلوار کشتی‌‌سازی - بعد از دو راهی پالایشگاه- جنب مسجد ابوالفضل(ع) تلفن‌‌های مستقیم: مدیر عامل ۰۹۱۳۱۴۲۳۴۵۲ مرتضی تاج‌الدینی
مدیر بازرگانی 09133998011 محمدمهدی مهرالحسنی
مسوول روابط بین‌الملل: علی مقصودی
مسوولان عملیات صادراتی
۱ - محمد اسدیان ۰۹۱۷۱۶۳۰۵۴۵
2 - محمدمهدی نخعی 09173610495
www.NESHAT-CO.COM
INFO@NESHAT-CO.COM