دستیابی به  فرودگـاه پیـام از مسیر مترو

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است همه زمینه ها و مقدمات کار را فراهم کنیم که مسیر متروی فرودگاه پیام کرج در اسرع وقت راه اندازی شود. فاطمه آجرلو در جلسه ای که با حضور مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این فرودگاه برگزار شد، افزود: فرودگاه پیام یکی از مهمترین مراکز تعیین کننده در استان البرز است که قابلیتهای فراوانی در این فرودگاه وجود دارد. وی ادامه داد: توانایی حمل بالای بار و پتانسیل جابجایی مسافر از موارد و جنبه های مثبت این فرودگاه بین المللی است و باید تلاش خود را افزایش دهیم تا همه این موارد به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد. آجرلو بیان کرد: یکی از ضرورتها در خصوص فرودگاه بین المللی پیام این است که راه دسترسی به این فرودگاه در زمینه های مورد نیاز فراهم شود و در صورت امکان، مترو به این منطقه برسد تا مسافران بتوانند از روشهای ممکن به این فرودگاه دسترسی یابند.

نماینده کرج در خانه ملت گفت: همچنین لازم است احداث بزرگراه تا فرودگاه پیام با جدیت از سوی دستگاه‌های ذیربط دنبال شود و دراین زمینه از اداره کل راه و ترابری استان البرز انتظار همکاری و تعامل مطلوب داریم. وی اضافه کرد: کلنگ زنی پروژه احداث بزرگراه تا پیام یکی از مهمترین موارد است که تحقق آن گام مثبتی در راستای احداث و تکمیل این پروژه خواهد بود و عملی شدن این بخش از کار، نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

آجرلو افزود: البته نباید تنها به کلنگ زنی توجه و همه تلاش خود را معطوف این امر کنیم بلکه باید احداث، پیشروی و تکمیل این پروژه را نیز جزو برنامه های عملی خود قرار دهیم و تلاشها در این خصوص تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: لازم است شکوفایی ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی پیام با جدیت دنبال شود و دستگاه ها در این خصوص، همکاری و تعامل مطلوب خود را تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه دهند.

نماینده کرج در خانه ملت اضافه کرد: یکی از برنامه ها در خصوص پیام، راه اندازی کارگو در منطقه است ضمن اینکه زیرساختهای لازم برای تحقق این امر فراهم شده و به این ترتیب، بخشی از کار صورت گرفته است.

آجرلو گفت: باید به یاد داشته باشیم که هواپیماهای غول پیکر در پیام ظرف مدت کوتاهی بارگیری می کنند ضمن اینکه در این منطقه، گمرک و آزمایشگاه نیز وجود دارد که این امر بسیار مطلوب است. وی افزود: لازم است همه اقدامات مورد نیاز برای تسهیل فعالیتهای وارداتی و صادراتی از منطقه پیام و فرودگاه پیام انجام شود و موانع و مشکلات موجود در این خصوص از سر راه برداشته شود.