شعبه بیمه توسعه در استان کرمانشاه افتتاح شد
در همایشی که با حضور استاندار، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه توسعه، دکتر امینی رییس مجمع نمایندگان، مهندس موسوی اجاق ریاست شورای شهر، سردار کشوری فرمانده نیروی انتظامی، سردار موحد فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، سرهنگ عبدی معاون بسیج استان، سرهنگ کوثری فرمانده راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از مسوولین بانک ها و بیمه های استان برگزار گردید، بیست و نهمین شعبه بیمه توسعه در کرمانشاه افتتاح شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه در دنیای پر تلاطم امروز همواره احتمال وقوع بی احتیاطی و در نتیجه حادثه وجود دارد.گفت: انسان در تمامی سطوح زندگی نیازمند مامنی برای حفظ آسایش و اطمینان است و در این میان رسالت بیمه ها تامین آرامش و امنیت برای جامعه است.
سید دادوش هاشمی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بیمه در کشور مستلزم آن است که بیمه ها در عمل روان باشند و با امروز و فردا کردن بی مورد اعتماد مردم را سلب نکنند. وی ادامه داد: بیمه ها باید صداقت داشته باشند و در میان مردم اعتماد ایجاد کنند. وی افزود: هرچه اعتماد مردم وسیع تر و گسترده‌تر شود بیمه بهتر می تواند جایگاه خود را در میان آنان پیدا کند.
مهندس هاشمی افزود: بیمه، آسودگی خیال و رفاه بیشتری را برای همه خانوارهای ایرانی به ارمغان خواهد آورد.
مدیرعامل بیمه توسعه نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: بیمه توسعه به عنوان اولین شرکت بیمه کاملا خصوصی با بکارگیری کادر مجرب، متخصص و فنی و با هدف تزریق اطمینان و آرامش به جامعه درسال81 تاسیس شد و فعالیت خود را رسما از سال 82 آغاز کرد و با موفقیت و رشد 200 درصدی در سال به پیش می رود.
مهندس قدرت اله اسدی اظهار داشت: با افتتاح بیمه توسعه در استان کرمانشاه تعداد شعب فعال این شرکت در ایران به ۲۹ شعبه می‌رسد و در آینده نزدیک این تعداد به۳۵ شعبه افزایش خواهد یافت. وی در خصوص فعالیت‌های برون مرزی بیمه توسعه گفت: در حال حاضر بیمه توسعه در اقلیم کردستان عراق، بغداد و اربیل فعالیت دارد.
اسدی با اعلام اینکه بیمه توسعه1800 نماینده فعال در سراسر ایران جذب و روانه بازار کرده است ادامه داد: از آنجا که رشد بیش از حد، سازماندهی را مشکل می کند، این شرکت برای مدتی رشد طولی خود را متوقف کرده تا کیفیت کار را افزایش دهد. وی گفت: در همین راستا امسال سرمایه این شرکت دو بار و از 14 میلیارد تومان به 42 میلیارد تومان افزایش یافته است.
مهندس اسدی با اشاره به اینکه هدفمند سازی یارانه ها آرزوی دیرینه مسوولین کشور بود گفت: این جراحی بزرگ اقتصادی چرخه اقتصاد کشور را به حرکت در می آورد وی افزود: بیمه توسعه در این زمینه طرحی را ارائه کرده است و تحت عنوان بسته اقتصادی همراه با هدفمندی یارانه ها تدوین شده است که علاوه بر تشویق مردم به صرفه جویی، بیمه گذاران از مزایای سرمایه گذاری خانوادگی بهره مند شوند.
اسدی خاطر نشان کرد: مهم ترین خصیصه بیمه توسعه نوآوری بالای آن است. مدیرعامل بیمه توسعه با ارائه توضیحاتی مختصر در خصوص شاخص های مختلف بیمه گفت: بیمه‌های اتومبیل و بیمه های درمان به ویژه درمان تکمیلی بیشترین پرتفوی شرکت های بیمه را به خود اختصاص داده اند و بیش از 50 درصد پرتفو را بیمه های اتومبیل تشکیل می دهد. این بیمه در سال گذشته تا 90 درصد خسارت پرداخت کرده است، در این بین متوسط حق بیمه ای که در بیمه شخص ثالث پرداخت می شود، 137 هزار تومان است و متوسط خسارت پرداختی در حدود یک میلیون و480 هزار تومان می باشد یعنی در مقابل هر 11 اتومبیل بیمه شده یک خسارت پرداخت می شود.
مهندس اسدی اظهار داشت: بیمه توسعه در این زمینه نیز طرحی نو را ارائه کرده است تحت عنوان طرح ساپ۲۰ یا به عبارتی سیستم آنی پرداخت در ۲۰ دقیقه که هم اکنون در تهران، کرج، مشهد و سایر کلان شهرها در حال اجرایی شدن است، به این صورت که بیمه توسعه کارشناسانی را به موتور تجهیز کرده تا در صورت بروز حادثه در مدتی کمتر از ۲۰ دقیقه در محل حاضر شوند و بعد از تشخیص مقصر حادثه، به زیان دیده کارت بانکی تقدیم می‌شود که روز بعد از حادثه می‌تواند از دستگاه‌های ATM هر یک از بانک‌های عضو شتاب مبلغ خسارت خود را دریافت کند.
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه استانی بسیار ارزشمند، متمدن، تاریخی و تاریخ ساز است، ابراز امیدواری کرد که مردم این استان تمدن خود را در استقبال از بیمه نشان دهند و فرهنگ بیمه در زندگی افراد نهادینه شود. وی افزود: شرکت های بیمه به مردم آرامش می بخشند و آنها را از دغدغه و اضطراب می رهانند و در دنیای پرتلاطم حیات که انواع سوانح و حوادث بشر را تهدید می کند، بیمه می تواند از افراد و دارایی آنها محافظت کند.
اسدی تصریح کرد: بیمه توسعه از یک سال پیش با جذب نماینده در استان کرمانشاه در زمینه اشتغالزایی گام مهمی برداشته است. علاوه بر این هر یک از نمایندگان، نیاز به بازاریاب دارند و از آنجا که تعداد بازاریاب ها نا محدود است، تاکید کرد: افتتاح بیمه توسعه برای استان کرمانشاه اشتغال زایی خوبی به همراه دارد.
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه دیگر سخنران این نشست بود. وی گفت: امروزه صنعت بیمه به عنوان یک صنعت پیشرفته در تمامی عرصه های زندگی بشر نفوذ کرده و همه افراد به اهمیت بیمه پی برده اند تا جایی که افراد برای انجام هر کاری حتی انتخاب شغل به دنبال حرفه ای هستند که از مزایای بیمه بهره مند شوند، علت آن اعتمادی است که صاحبان بیمه در جامعه ایجاد کرده اند. دکتر امینی افزود: امروزه شاهد آن هستیم که افراد در هر جایگاهی از کارگر، کارمند و صنعت گر بیمه کالا، سرمایه، درمان، عمر و حوادث را یکی از اولین و مهم ترین ضروریات زندگی می‌دانند و امیدواریم با اعتمادی که بیمه‌ها ایجاد می کنند استقبال مردم از بیمه ها افزایش یابد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیای امروز با بیماری های نو ظهور و حوادث طبیعی فراوان روبرو هستیم تاکید کرد: در کشورهای در حال توسعه مثل ایران بیمه ها نقش مهمی بر عهده دارند و باید آسودگی خاطر مردم را تامین می‌کنند.
امینی با تاکید بر اینکه صاحبان بیمه باید در مردم اعتماد ایجاد کنند، تصریح کرد: سخت گیری در برخی موارد مثل بیمه های کشاورزی باعث بی اعتمادی مردم می شود، اما در بخش تصادفات اعتماد مردم به خاطر خدمات خوبی که از سوی شرکت های بیمه صورت گرفته جلب شده است. بنابراین در این بخش شاهد استقبال خوبی از سوی مردم هستیم.
افشاری نماینده ویژه ریاست هیات مدیره بیمه توسعه نیز دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: شرکت بیمه توسعه به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی با استناد به اصل۴۴ قانون اساسی و در راستای اجرای فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب با دارا بودن مدیرانی لایق، ارزشمند و با روحیه بسیجی در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید.
افشاری تصریح کرد: هدف از توسعه صنعت بیمه در کشور، بالا بردن ظرفیت نفوذ بیمه و تزریق آرامش و اطمینان به مردم و خانواده های تحت پوشش آن است. در این راستا شرکت بیمه توسعه با استعانت از عنایات باری تعالی و بهره مندی از جوانان سلحشور، بیش از2 هزار شعبه و نمایندگی در سراسر ایران جذب و روانه بازار کرده است و دومین شبکه بزرگ فروش را در صنعت بیمه کشور به خود اختصاص داده است و خوشبختانه در عمل به تعهدات یکی از بهترین شرکت های بیمه ای است.
وی گفت: امیدواریم با افتتاح شعبه بیمه توسعه در استان کرمانشاه و همکاری، همدلی و مساعدت های مسئولین عزیز گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال و پیشرفت در سطح استان برداشته شود.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شاه حسینی مسئول شعبه استان و سایر نمایندگان بیمه توسعه در استان کرمانشاه گفت: انتظار می رود این عزیزان بتواند در نهایت صداقت و تکریم ارباب رجوع خدمات شایسته ای را به مردم عزیز استان ارائه کنند.
مسوول شعبه بیمه توسعه استان کرمانشاه در این همایش با ارائه گزارشی از وضعیت تاریخی، فرهنگی و جمعیتی استان ابرازکرد: خدمات قابل ارائه این شرکت با ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و اقلیمی استان مرتبط است و آینده ی درخشانی برای فعالیت این شعبه وجود دارد.
غلامحسن شاه حسینی گفت: شرکت بیمه توسعه مبتکر ارائه بیمه کیفیت و عیوب پنهان ساختمان به صنعت بیمه می باشد که می تواند به مدت 10 سال امنیت و آرامش انبوه سازان و خریداران املاک را تضمین کند.
وی افزود: با توجه به پیگیری های مستمر استاندار پر تلاش و مسوولین استان جهت گشایش مرز پرویز خان و وجود نقاط مختلف ارتباطی در استان و نیاز به ترانزیت خودرو از کشور همسایه اهمیت بیمه های باربری، حمل و نقل، بیمه های ثالث و خودرو در سطح استان چشم گیر خواهد بود که بیمه توسعه توانایی ارائه بهترین خدمات را در این زمینه دارد.
شاه حسینی تصریح کرد: وجود چندین مجموعه ی مهم سازمانی و مرکز مهم پزشکی در استان نیاز به پوشش های بیمه ای سلامت و عمر را می طلبد که این شرکت امکان بهره برداری از سرویس های عمر و آتیه را برای مسوولیت کارفرمایان در قبال کارکنان فراهم می آورد و همچنین بهترین پوشش بیمه ای را در زمینه کیفیت کالا ارائه می دهد.
سرپرست بیمه توسعه استان اظهار داشت: شعبه کرمانشاه هم اکنون دارای ۳۸ نماینده فعال و۱۰ مرکز پرداخت خسارت در سطح استان است، بنابراین علاوه بر رضایت زیان دیدگان، در وقت و انرژی آنان نیز صرفه جویی می شود.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: از آنجا که ارمغان بیمه احساس امنیت و آرامش است امیدوارم در سایه الطاف الهی و با همکاری، مساعدت و حمایت های مردم و مسوولین استان خدمت گزار صدیقی برای مردم بوده و گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال، توسعه و پیشرفت استان عزیزمان برداریم و با حذف ریسک از تمامی بنگاه ها و مراکز اقتصادی موجبات آرامش و اطمینان خاطر همشهریان عزیز را فراهم کنیم.
آدرس: کرمانشاه، خیابان برق، نرسیده به میدان گلایول، شرکت بیمه توسعه

تلفن: ۳-۸۲۱۳۲۴۲ فکس: ۸۲۱۳۲۴۴