بهبود کیفیت و مشتری مداری هدف اصلی کارخانه سپیدان غرب است
مهندس علی حجتی کارفرمای برتر سال 1388 ، فعالیت صنعتی خود را از سال 1364 از کارخانه آرد باختر شروع کرد و این واحد تولیدی علیرغم وجود مشکلات عدیده در سال های جنگ و کمبودهای ناشی از نبود مصالح و عدم تسهیلات بانکی و ... در سال 1370 با اشتغالزایی حدود 30 نفر به بهره برداری رسید.

مهندس علی حجتی مدیریت واحدهای صنعتی و تولیدی دیگری را نیز به عهده دارد. وی در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ مجوز کارخانه سپیدان غرب شد و با تلاش و پشتکار و مدیریت همه جانبه خویش در سال ۱۳۷۸ کارخانه فوق را راه اندازی کرد.
مجتمع سپیدان غرب در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر و زیربنای مفید 4 هزار متربا پیشرفته‌ترین ماشین آلات احداث شد. این واحد صنعتی در زمینه کیسه های بافته شده پلی پروپیلن فعالیت می کند که در بسته بندی محصولات کشاورزی بکار می رودو نوع دو لایه آن که در مقابل رطوبت مقاوم بوده جهت بسته بندی کود شیمیایی استفاده می شود. این شرکت علیرغم کمبود مواد اولیه همواره در سه شیفت کاری فعالیت داشته و یکی از افتخارات آن انجام بموقع تعهدات نسبت به مشتریان در بالاترین کیفیت است و همین موضوع باعث ارتقاء توان و ایجاد انگیزه در اجرای طرح های توسعه بوده است.
کارفرمایان با مهارتی که در تشخیص فرصت ها و موقعیت ها دارند، در جهت توسعه این موقعیت‌ها گام برداشته و پیشگامان حقیقی توسعه اقتصادی و تحولات اجتماعی محسوب می شوند. مهندس حجتی با درایت و هوشمندی توانست از طریق اجرای طرح توسعه، ظرفیت تولیدی شرکت سپیدان غرب را از یک هزار تن در سال به ۶ هزار‌تن در سال افزایش دهد. بالطبع اشتغالزایی حدود ۱۷۰ نفر در کارخانه سپیدان غرب دستاورد مهم این کارآفرین برتر جهت رونق اقتصادی استان به شمار می رود.
تهیه و تولید ملزومات بسته‌بندی شرکت های پتروشیمی ره‌آورد مهم این کارخانه در زمینه تامین نیاز پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی رازی در بندر امام است.
همچنین تولیدات این کارخانه در امر بسته‌بندی به مصرف کارخانه‌های آرد، خوراک دام و محصولات کشاورزی می رسد.
مهندس علی حجتی ضمن حضور در عرصه تولید و صنعت کشور به عنوان مدیریت کارخانه‌های آرد باختر، سپیدان غرب و دیناپلاست، مفتخر است با حمایت های بی‌دریغ مسوولین گامی موثر در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در استان برداشته است.
از مهمترین اهداف مهندس حجتی به عنوان یکی از صنعت گران توانمند استان بهبود مستمر کیفیت به منظور افزایش رضایتمندی مشتری می باشد و افزایش سطح آگاهی پرسنل و فراهم کردن بستر مناسب در راستای توسعه هدفمند و ارتقاء سطح تکنولوژی را سرلوحه کار خود قرار داده است، وی توانسته است با استفاده از تجهیزات وتکنولوژی روز دنیا جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان و به ویژه صنعت پتروشیمی کشور به خود اختصاص دهد.
آدرس: کرمانشاه، کیلومتر5 جاده سنندج، شهرک صنعتی، خیابان خیام، شرکت سپیدان غرب
تلفن: ۴۲۷۰۵۲۴ فکس: ۴۲۸۱۱۸۳ همراه: ۰۹۱۸۱۳۱۶۱۵۰