کارخانه «کرپ ناز» و شوق توسعه
کارخانجات نساجی کرپ ناز با داشتن 250 نفر پرسنل، تنها واحد فعال تولید پارچه در سطح استان کرمانشاه است.

طرح کرپ‌ناز در زمینی به وسعت تقریبی ۳۳ هکتار با زیربنایی در حدود ۵۰ هزار مترمربع احداث گردیده است. این طرح به منظور تولید سالیانه حدود ۹ میلیون‌متر انواع پارچه بنا نهاده شده است. در این طرح دستگاه‌های بافندگی بسیار پیشرفته از نوع ایرجت با سرعت بسیار بالا برای بافت پارچه انتخاب گردیده و به منظور تامین لبه مقاوم برای پارچه مورد نظر، این دستگاه ها به لبه برگردان مجهز شده اند.
انتخاب عرض مناسب برای پارچه چادری، سرمایه گذاری اولیه کمتر، بهینه سازی میزان پارچه مصرفی جهت چادر و دوخت مناسب چادر از مزایای عمده طرح می باشد.
تاسیسات سالن های تولید با بالاترین کیفیت و بهره گیری از سیستم های مدرن و تاکید بر ایمنی بالا تامین گردیده است‌.تهویه سالن های تولید به نحو بسیار مطلوبی پیش بینی شده است که ضمن افزایش راندمان تولید بر بالا بردن کیفیت پارچه تولیدی سهم بسزایی دارد.
این واحد تولیدی از خرداد ماه سال جاری به علت بروز برخی مشکلات در صنعت نساجی کشور از جمله عدم نقدینگی و سوء مدیریت با بحران جدی مواجه گردید، به حدی که تا مرز تعطیلی شرکت پیش رفت.
خوشبختانه با تدبیر به موقع مسوولین ذیربط استان به ویژه پیگیری های دلسوزانه مهندس هاشمی استاندار محبوب کرمانشاه به جهت انتصاب به موقع مهندس گرائیلی کارخانه مذکور احیا گردید.
وی از مدیران با تجربه و توانمند صنعت نساجی کشور می باشد که سابقه فعالیت مهار بحران در کارخانجات مطرح صنعت نساجی کشور را دارد.به عنوان نمونه شرکت فرش غرب از جمله کارخانه هایی بود که به علت بدهی های سرسام آور و سوء مدیریت بیش از یک سال از تعطیلی آن می گذشت که با ورود وی در شهریور 88 و فعالیت مجدد کارخانه، تولید روزانه به 9 تن رسید.
با انتصاب مهندس گرائیلی به عنوان مدیرعامل شرکت نساجی کرپ ناز، این شرکت فعالیت مجدد خود را از تاریخ ۱/۸/۸۹ آغاز نمود و حیات دوباره گرفت.
با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات موثر و شبانه روزی توسط مهندس گرائیلی به همراه تیم مدیریتی خود ،در مدت زمان کوتاهی کارخانه احیاء شد و تولید روزانه از 4 هزار متر به 28 هزار متر رسید، همچنین کلیه مطالبات معوقه کارگران پرداخت گردید و این اقدامات شرکت را به حالت ثبات رسانید و تمهیدات وی آینده خوبی در پیش روی شرکت رقم خواهد زد.
در پایان مدیرعامل شرکت کرپ‌ناز از کلیه مسوولان استان به ویژه استاندار پرتلاش کرمانشاه که همیشه پشتیبان تولید ،کار و صنعت است قدردانی کردو همچنین از صاحبان سهام ، مدیران و معاونین شرکت سرمایه گذاری بانک ملت ، شرکت خردمندان و شرکت بهساز مشارکت های ملت به جهت تزریق سرمایه در گردش که باعث تداوم فعالیت شرکت کرپ ناز در استان کرمانشاه گردید،تقدیر و تشکر نمود.
امید است با افزایش تنوع وتوسعه تولیدات این مجتمع بزرگ نساجی، گامی دیگر به سوی خودکفایی ایران اسلامی برداشته شود و با راه اندازی واحدهای مشابه، کشور از واردات پارچه که باعث خروج سالانه میلیون ها دلار ارز از کشور می شود بی نیاز گردد.