بانک ملی  موفق در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری

نصرت ا... شهبازی مدیرکل شعب بانک ملی استان کرمانشاه در گفتگو با دنیای اقتصاد گزارشی از پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفر هیات دولت به استان کرمانشاه مربوط به بانک ملی استان تا اوایل بهمن‌ماه سالجاری ارائه کرد. الف- نامه های مردمی

وی عنوان کرد: سهمیه نامه های مردمی دریافتی بر اساس اعتبار بانک مرکزی در سفر اول ریاست جمهوری ۵۱۷۵ فقره بود که به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت گردید. در سفر دوم نیز ۶۶۲۵ فقره‌نامه دریافت شد که ۷۸۶۹ مورد یعنی به میزان ۱۱۸ درصد از سوی این بانک پرداخت شده است.

ب: پروژه سیمان سامان:

مدیرکل شعب بانک ملی استان کرمانشاه افزود: تسهیلات پروژه سیمان سامان به میزان ۹۳۳ میلیارد ریال یعنی به صورت ۱۰۰ درصد اعتبار مصوب از سوی این بانک پرداخت گردیده است.

پروژه سیمان سامان که از پروژه های عظیم و مهم کشور در منطقه محسوب می شود،هم اکنون در حال بهره برداری است و زمینه اشتغالزایی ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد نموده است .

ج- تسهیلات اشتغال

کمیته امداد امام خمینی (ره):

شهبازی خاطرنشان کرد: تعداد پرونده‌های ارسالی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص تسهیلات اشتغال ۵۸۷ تعداد فقره می باشد که پس از کسر عودتیها تعداد ۴۶۳ فقره به مبلغ ۵۰۰‌۲۵ میلیون ریال و معدل ۷۷ درصد پرداخت شده و ۲۳ درصد مابقی در حال تشکیل پرونده جهت پرداخت می‌باشند .