استاندار کرمانشاه از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به عنوان ماندگارترین کار و برنامه اقتصادی تاریخ کشور یاد کرد و گفت: مطمئنا این قانون به قانونی ماندگار در کشور تبدیل خواهد شد. سید دادوش‌هاشمی با اشاره به آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور، اجرای صحیح این طرح را گامی بلند در راستای شکوفایی اقتصاد جامعه دانست.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها کار بسیار بزرگی است و آیندگان نیز از آن به نیکی یاد خواهند کرد، استفاده بهینه از منابع انرژی و کاهش اتلاف این منابع را از مهم‌ترین ویژگی‌های اجرای این قانون در جامعه برشمرد.

هاشمی کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی، بهبود وضعیت نان و... را از دیگر مزایای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دانست و تصریح کرد: مطمئنا با گذشت زمان و جایگزینی این قانون در کشور وضعیت به مراتب بهتری را در خصوص مصارف انرژی و سایر مایحتاج زندگی شاهد خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: قبل از اجرای قانون هدفمندی‌یارانه‌ها سالانه حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال صرف یارانه نان در کشور می‌شد که به دلیل بد مصرفی، یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن که برابر با یک سوم بودجه عمرانی استان‌ها بود به هدر می‌رفت، اما امروز به واسطه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها شرایط بسیار مطلوبی قابل پیش‌بینی است.

وی در ادامه با تشکر از همراهی مردم در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور، اظهار کرد: اگر همراهی تمام مردم ایران نبود بدون شک این قانون به آسانی در کشور اجرایی نمی‌شد.