دیدار استاندار کرمانشاه با مدیرمسوول روزنامه دنیای اقتصاد

استاندار کرمانشاه در دیدار با مسوولین روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به اهمیت و رسالت روزنامه ها گفت: روزنامه ها اگر بر اساس تلاطم روزگار بالا و پایین نشوند می‌توانند جایگاه خود را در میان مردم باز کنند. سید دادوش هاشمی با تاکید بر اهمیت نقش مطبوعات در ارتقاء فرهنگ و توسعه جامعه افزود: تاکنون جایگاه اقتصاد در مطبوعات در حاشیه قرار گرفته و نیاز امروز کشور ایجاب می‌کند تا بدین مهم به شیوه تخصصی پرداخته شود.

وی در ادامه یکی از بحث های مهم اقتصادی کشور در برنامه سوم و چهارم و پنجم توسعه را بحث هدفمند کردن یارانه ها دانست وگفت: هر چند در ابتدا اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با مشکلاتی روبرو است، اما در گذر زمان کم‌کم راهکارهای خودش را پیدا می‌کند و این رسالت روزنامه‌هاست که در ارائه این راهکارها به مسوولان کمک کنند. استاندار کرمانشاه در ادامه به فرهنگ سازی جامعه به عنوان مهم‌ترین عامل دررشد و توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ درست در جامعه نهادینه نشود حتی بهترین قوانین و مقررات و بهترین طرح ها نیز با شکست مواجه خواهند شد.

وی با اعلام اینکه طرح های اقتصادی زودبازده در استان نتایج قابل قبولی را داشته است، خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در راستای فرهنگ سازی و بازدهی سریع و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های کشور صورت گرفته که خوشبختانه استان کرمانشاه با اجرای طرح‌های سیمان سامان، کاشی کاژه، و ذوب آهن در این میان توانست گام‌های مهمی بردارد.

هاشمی طرح مسکن مهر را از دیگر طرح‌های اقتصادی کشور در سالهای اخیر اعلام کرد و افزود: استان کرمانشاه در بحث مسکن مهر یکی از استان های پیشتاز در کشور بوده است.

وی در ادامه ضمن استقبال از صفحه استان‌ها در روزنامه دنیای اقتصاد خاطر نشان کرد: این امر منجر به آشنایی بیشتر صاحبان صنایع استان های مختلف با توانمندی های یکدیگر می شود ودر حل مشکلات و توسعه اقتصادی کشورگامی مطلوب خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در خاتمه آمادگی خود را برای همکاری با روزنامه ها به خصوص روزنامه دنیای اقتصاد جهت معرفی پتانسیل‌های استان اعلام کرد.

در ادامه مدیرمسوول روزنامه دنیای اقتصاد به معرفی این روزنامه پرداخت و گفت: روزنامه دنیای اقتصاد بزرگترین روزنامه کشور به لحاظ تیراژ و تاثیرگذاری است که به لحاظ تاثیرگذاری طبق بررسی‌های میدانی و گزارشات متعدد، این روزنامه در ردیف اول مطبوعات کشور قرار دارد.

علیرضا بختیاری در ادامه از تلاش‌ها و فعالیت‌های سرپرستی جدید روزنامه دنیای اقتصاد درکرمانشاه تقدیر کرد.

بختیاری در خاتمه استاندار کرمانشاه را به عنوان مدیریت ارشد استان در حمایت از مطبوعات در استان تاثیرگذار دانست.