رویکردهای حرفه ای دربرگزاری همایش های بین المللی

آقای تاروردیان لطفا در مورد شرکت برگزار کننده توضیح دهید و پیشینه ای از کار خودتان را برای خوانندگان شرح دهید . شرکت همایش فرازان به عنوان یک شرکت برگزاری همایشها و رویدادهای بزرگ بین المللی از ۸ سال پیش تا کنون بیش از ۳۰ رویداد بزرگ بین المللی را طراحی و اجرا کرده که بیش از ۹۰% این همایشها در حوزه Business ، فروش ، مدیریت ، مذاکره ، بازاریابی و تبلیغات بوده است .

چگونه توانستید اساتید بزرگ مختلفی همچون Allan Pease ، Kim Walker ، Tony Anderson و بسیاری دیگر را به ایران دعوت کنید ؟

حضور من در انجمن سخنرانان حرفه ای جهان به عنوان تنها ایرانی که در سال بیش از ۱۰ سخنرانی در حوزه های بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف ارائه می کنم و علاقه بسیار زیادم به مباحث کسب و کار با توجه به تحصیل در رشته MBA دانشگاه تهران فرصت بسیار خوبی را مهیا می کند که از نزدیک با این بزرگان گفتگو کرده و پس از مذاکره ، رضایت آنها را جهت حضور در این همایشها بدست آورم .

البته حمایت های مالی بسیاری از شرکتها از جمله اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و شخص آقای دکتر آل اسحاق و آقای مهندس راسخ که علاقه بسیار زیادی به مباحث علمی ، پژوهشی و دانشگاهی دارند نیز بسیار قابل توجه و تقدیر است .

هزینه های بسیار زیاد مربوط به دستمزد اساتید ، بلیط هواپیما ، اقامت ، سالن ، پذیرائی و .... را تنها از طریق هزینه ثبت نام شرکت کنندگان پرداخت میکنید ؟

قطعا خیر . البته بخش قابل توجهی از هزینه های ثبت نام جهت پوشش این هزینه ها به کار میرود ولی اگر حمایت اسپانسرهای این همایش نباشد به طور حتم از بزرگان این صنایع امکان دعوت وجود نخواهد داشت .

حامیان مالی متفاوتی همچون اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن تهران ، بیمه سامان ، هواپیمائی ماهان ، گروه هتلهای ملل ، کانون آگهی و تبلیغات نگاه فردا ، روزنامه آسیا ، روزنامه دنیای اقتصاد ، روزنامه جام جم ، دانشگاه تهران ، ساعت TRUST ، شرکت MEGA FORCE و شرکت کارگزاری ساو آفرین و رستورانهای زنجیره ای پدر خوب حمایتهای ویژه ای از این رویداد داشته اند .

شرکت کنندگان در این همایشها چه سطحی از علاقه مندان را تشکیل می دهند ؟

حدود ۸۰% از شرکت کنندگان در این همایشها مدیران ارشد سازمانها از جمله مدیران تبلیغات ، روابط عمومی ، فروش و بازاریابی هستند .

و بیشتر از کدام صنایع ؟

به طور خاص از بانکها ، بیمه ها ، شرکت های خودروسازی ، شرکتهای داروسازی و شرکت های لوازم خانگی .

آیا همایش خاص دیگری نیز در برنامه دارید ؟

بله مجامع جهانی مدیریت که هر سال در انتهای بهمن ماه برگزار می شود مجددا از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ بهمن به مدت ۴ روز با حضور ۱۰ تن از نوابغ مدیریت جهان از جمله مدیر عامل گروه خودروسازی ROVER ، مدیر عامل اسبق خودروسازی BMW و PORSCHE و همچنین مدیر عامل بزرگ ترین خط هوائی جهان Ryan Air و بسیاری دیگر ، برگزار خواهد شد .

استقبال از این همایش ها تا چه اندازه است ؟

بسیار بسیار زیاد ، در تمامی همایش های ۳ سال گذشته از ۲۰ روز مانده به آغاز همایش ظرفیت ۷۰۰ و ۸۰۰ نفره همایش کامل می شود و مدیران سازمان های موفق ایران امروزه بیش از پیش به اهمیت یادگیری و توسعه مهارتهای خود پی برده اند .

همایش های موفق برگزار شده توسط شرکت همایش فرازان امروزه ما را تبدیل به رهبر صنعت همایش ها و کنفرانسهای کشور کرده است چرا که بسیاری از رقبا عیناً دست به کپی برداری از نام همایش ها و موضوعات مطروحه شرکت همایش فرازان کرده اند و از این طریق قصد دارند که بیشتر رشد نمایند .

کسانی که قصد برگزاری همایش دارند و یا مایل به حضور در این رویدادها هستند و یا قصد حمایت و اسپانسری از همایش های شما را دارند چگونه می توانند با شما در تماس باشند ؟

می توانند از وب سایت شرکت ما به آدرس www.Hamayeshfarazan.org مراجعه کنند و یا به ایمیل شخصی من Sepehr@sepehrspeaks.com ایمیل ارسال نمایند .

آقای سپهر تاروردیان از وقتی که به روزنامه برای این مصاحبه دادید کمال تشکر را داریم . امیدواریم همایش موفقی پیش رو داشته باشید . با تشکر .