دستیابی به ظرفیت 10 میلیون تنی؛  مهمترین برنامه فولاد مبارکه اصفهان

دکتر محمد مسعود سمیعی نژاد مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در مراسم معارفه خود با اشاره به برنامه های مدیریتی این شرکت گفت: افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت ۱۰ میلیون تن تولید محصولات فولادی تخت ، اجرای طرح های توسعه ، گسترش بومی سازی و استفاده حداکثری از توانمندیهای داخلی برای تأمین نیازهای شرکت و توجه ویژه به نیروی انسانی از مهمترین برنامه ها و اولویت های مدیریت شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد. وی افزود: فولاد مبارکه اصفهان بعنوان یکی از بنگاههای اقتصادی کشور نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه اقتصادی کشور داشته است و با کمک نیروهای متخصص، کارآمد و متعهد خود قطعاً در آینده به افتخارات دیگری دست خواهد یافت.

دکتر سمیعی نژاد در ادامه گفت : توجه به منطقه استقرار شرکت فولاد مبارکه و تعامل سازنده با مسئولین منطقه و استان از دیگر برنامه های این شرکت می باشد که توجه بیشتری به آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و رفع آلودگی و استفاده بهینه از منابع موجود از دیگر برنامه های شرکت فولاد مبارکه می باشد، افزود : شرکت فولاد مبارکه همواره در جهت رفع آلودگی ، حفظ منابع و محیط زیست هزینه های بسیار زیادی انجام داده و در آینده نیز این روند به خوبی دنبال خواهد شد و تمامی تلاش ما به داشتن محیطی پاک و عاری از آلودگی معطوف خواهد شد.

مدیر عامل فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود به نیروی انسانی شرکت اشاره کرد و گفت : عامل اصلی پیشرفت و توسعه این شرکت وجود کارکنان سختکوش ، پرتلاش ، متعهد و باتقواست که در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود: نگاه ما به نیروی انسانی بعنوان سرمایه اصلی و گرانبهای شرکت، نگاه ویژه ای است و در حفظ و کرامت نیروی انسانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون ظرفیت و تولید در فولاد مبارکه ۵ میلیون تن است که با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در این شرکت علاوه بر افزایش تولید می‌توان کشور را در تامین فولاد مورد نیاز یاری کرد. مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، بومی‌سازی و استفاده حداکثر از توانمندی‌های داخلی کشور در تولید فولاد را از دیگر برنامه‌های توسعه ای برای این واحد بزرگ صنعتی عنوان کرد و افزود: آموزش نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر واحد صنعتی، در فولاد مبارکه از این پس ارتقای بیشتری خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، معادن و صنایع معدنی مزیت اصلی کشور برای رشد اقتصادی بوده و با حمایت ویژه مسئولان و با برنامه ریزی دقیق می‌توان از این پتانسیل ها به بهترین وجه استفاده کرد. البته با توجه به این که شرکت فولاد مبارکه زیربنای تولید و توسعه‌ صنعت فولاد کشور است، بنابراین فقط باید به فکر تولید و توسعه باشیم تا بتوانیم با اجرای صحیح دستورالعمل‏ها، اهداف ترسیم شده را محقق کنیم.

دکتر محمد مسعود سمیعی نژاد ضمن قدردانی از عملکرد نواحی مختلف شرکت در شش ماهه‌ اول سال جاری گفت: انشاءا... در ادامه نیز با همت و جدیت روزافزون مجموعه‌ مدیریت و کارکنان، فولاد مبارکه را با سرعت بیشتری به سوی رشد و تعالی سوق خواهیم داد.

سمیعی نژاد در ادامه به نقش رعایت اصول و ارتقاء ایمنی نزد همه‌ افراد سازمان اشاره کرد و گفت: ارزشمندترین سرمایه‌ ما، نیروی انسانی است که می بایست مباحث ایمنی، جدی‌تر از گذشته سرلوحه‌ی امور کاری کارکنان شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر این که کارکنان در هر بخشی که مشغول فعالیت هستند، باید با تلاش بیشتری امور محوله‌ خود را انجام دهند، گفت: دست در دست یکدیگر برآنیم تا مشکلات را مرتفع نمائیم و در راه تولید و افزایش ظرفیت شرکت به میزان ۱۰ میلیون تن، فولاد مبارکه را چابکتر نمائیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فولاد مبارکه همپای دیگر بخش‌های معدنی به رشد خود ادامه دهد، تصریح کرد: در این زمینه توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال همت و کار مضاعف سرلوحه فعالیت‌های این شرکت قرار دارد.

دکتر سمیعی نژاد در ادامه گفت : اجرای طرح های توسعه با توجه به سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در این شرکت با جدیت دنبال خواهد شد و تمامی تلاش خود را برای رسیدن به ظرفیت‌های بیشتر معطوف خواهیم نمود.