قابل توجه مؤدیان محترم مالیاتی
اخیرا مشاهده شده اشخاص با حضور در محل کار یا سکونت افراد ،خودرا مامور مالیاتی معرفی نموده و متاسفانه اقدام به اخاذی به عناوین مختلف از قبیل :بیماری فرزندان یا همسر ،تصادف با خودروونیاز مردم به وجه نقد، داشتن آشنایایی در اداره امور مالیاتی که می توانند در کاهش مالیات نقش به سزایی داشته باشند .اشتغال فرزندشان در ادره امور مالیاتی و..نموده ودر برخی موارد موفق به اخاذی نیز شده اند.

لذا برای مزید آگاهی مودیان محترم مالیاتی موکه یادآوری می نماید:
1 - در کلیه مراکز وادارات سازمان امور مالیاتی کشور ،وصول و واریز مالیات فقط از طریق سامانه بانکی صورت می گیرد .
۲ - از پرداخت ماموران نقدی مالیات به ماوران مالیاتی جدا خوداری فرمایید.
3 - در زمان مراجعه ماموران مالیاتی به شما ،پس از درخواست ارائه کارت شناسایی رسمی ومعتبر سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به همکاری در حدود وظایف قانونی ومالیاتی با آنها داشته باشید ولا غیر.
۴ - در زمان مراجعه به اداره امور مالیاتی برای پرداخت مالیات به صورت چک روز یا مدت دار ،مبلغ مالیات صرفا در وجه حساب جاری اعلام شده از سوی اداره کل امور مالیاتی استان بابت مالیات عملکرد (سال مورد نظر )قید گردد واز پرداخت مالیات در وجه حامل ،دارایی ویا به نام مامور مالیاتی جدا خودداری فرمایید.
5 - در صورت هر گونه معامله وخرید وفروش با ماموران مالیاتی وعدم انجام تعهدات مادی معنوی از سوی آنان ،طرفین مسئول تعهدات خود خواهند بود.

خواهشمند است در صورت مواجه با افراد مشکوک که به عنوان مامور مالیاتی به شما مراجعه می کنند ویا مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعاً با شماره تلفن 2223631-0281(دفتر مدیریت اداره کل امور مالیاتی استان قزوین )ویا شماره تلفن 2224100-0281 (حراست اداره کل امور مالیاتی استان )اطلاع رسانی نمایید.

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین