شرکت پارس لودرز نمایندگی رسمی شرکت کاوازاکی(Kawasaki) می باشد.
لودرهای Kawasaki اجرای انواع مأموریت های عظیم و سنگین راهسازی و بالاترین سطح راحتی اپراتور امکان پذیر می سازد.

"هرگز نگران تعمیر و نگهداری متناوب نخواهید بود" اگر از لودر Kawasaki استفاده می کنید تنها هزینه (خرید دستگاه) است. به جرأت می توان گفت که لودر Kawasaki بهترین و بادوام ترین و قابل اعتمادترین لودری است که از دشوارترین آزمون های جهانی و در سخت ترین شرایط کاری و محدود ترین امکانات تعمیر و نگهداری سربلند بیرون آمده است.
این مهم اختصاص به تنها لودر موجود در ایران دارد که تمامی اجزاء آن - تأکید: تمامی اجزاء و قطعات آن - تولید کشور ژاپن است. برای اثبات تمامی موارد فوق کافی است به سابقه بهره داری از این نوع لودر در جبهه های جنگ ۸ ساله ایران و عراق مراجعه نمود. از امتیازات فنی لودر کاوازاکی می توان به نرمی فرمان با بهره گیری ا ز سیستم Light Touch حتی در پائین ترین سرعت، سیستم هدایت کامپیوتری گیربکس، ترمزهای قابل اطمینان مجهز به AOH و بی نیاز از تنظیم (Adjustment-free) ، موتور پرقدرت چهارزمانه شش سیلندر همراه با توربوشارژر و مجهز به سیستم ترزیق مستقیم سوخت با توان غیرقابل مقایسه با دستگاه های رقیب اشاره نمود. خصوصیت برجسته دیگر این دستگاه بهره مندی از گرانترین و پیشرفته ترین اکسل دنیا با سیستم تمام شناور (Full floating Banjo) می باشد این سیستم راندمان دپوی دستگاه را افزایش و استهلاک را به صفر رسانده است. لودر Kawasaki در عین کیفیت از حداقل پیچیدگی فنی برخوردار است که این مهم امکان نگهداری دستگاه در شرایط مطلوب را با اقل امکانات فنی میسر ساخته است.
این حجم از قدرت و استحکام در حالی در اختیار راننده قراردارد که در کابینی استاندارد، دولوکس و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و همچنین سیستم رادیو و بخش صوت به هدایت دستگاه می پردازد.
شرکت پارس لودرز دو سال معادل ۱۵۰۰ ساعت گارانتی و حداقل ۱۰ سال خدمات پس از فروش را برای لودرهای Kawasaki ضمانت می نماید.



دفتر مرکزی:
تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک ۲۸
کدپستی: 1531613315
تلفن: ۸۸۷۳۱۸۴۱
نمابر:88732849
info@parsloaders.ir
اداره سرویس و خدمات پس از فروش:
جاده قدیم کرج ، جاده شهریار، ۲ کیلومتر بعد از سعید آباد ، مقابل پمپ بنزین
صندوق پستی: 33535/181
تلفن:۰ ۳۶۵۶۴۸ - ۰۲۶۲
فکس: 3656478 - 0262
support@parsloades.ir