زنده باد تولیدکننده  ایرانی

دکتر غنیمی فرد

ریاست خانه صنعت و معدن ایران

خیلی خوشحالم که با تدبیری که موسسه هوشمند تدبیر از خود نشان داده بدون حمایت کسانی که در این راه وظیفه داشتند،چنین همایشی برگزار می شود. من افتخار می‌کنم که جوانهای مملکت ما چنین همت‌هایی دارند که می‌توانند چنین برنامه هایی را تدارک ببینند.

اکنون بسیاری از شما که اینجایید، زیر قرض هستید. یعنی در ریسک، در مخاطره. با این وجود می‌آیید و ادامه می‌دهید تا این ملت به جایگاهی که باید برسند. این ارزش دارد. ما باید مداوم یک قدم به جلو برداریم و نشان دهیم که هستیم ومی‌مانیم. این ملت می‌ماند و ما به آنچه که بخواهیم، خواهیم رسید. چون پیوسته در تلاش و فعالیت هستیم.

ما می‌ایستیم. بین خودمان رقیب داریم. با رقبایمان مبارزه می‌کنیم. نه مبارزه دشمنی بلکه مبارزه سازنده. من کالای بهتر با قیمت مناسب‌تر تهیه می‌کنم که دوست صمیمی‌ام نمی‌تواند آن کار را بکند و آن فرد فردا با استخدام یک مهندس عالیقدر راهی را می‌رود که از راه من نزدیک‌تر است و قیمت یا کیفیتش باز مطلوب‌تر می‌شود و آن وقت برند مطرح می‌شود. آن وقت می‌گویند فلان اتومبیل از بقیه اتومبیل‌ها برای جاده‌های ناهموار مناسب‌تر است. من ممنونم از تلاش های صورت گرفته برای گردهم آوردن این جماعت برای ابراز وجود صنعت و فعالیت اقتصادی ما در کشور. چرا همه ما در هر جایی که هستیم نتوانیم چنین کاری در حد خودمان بکنیم؟ آن وقت این مملکت در جایگاهی قرار خواهد گرفت که باید باشد. همیشه یک حرفی دارم: "زنده باد ایران با داشتن اعتقاد اسلامی و خدایی، زنده باد همه تولید کنندگان و زحمتکشان ما".