تعامل ویژه با صاحبان صنایع در شهرک های صنعتی

*شاهین حیدری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران :تکریم صاحبان صنایع و ارباب رجوع به حل وفصل بسیاری ازمسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی منجر خواهد شد دومین نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با معاونین و مدیران ستادی و شهرکهای تابعه در سال جاری، در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران، در ابتدای این نشست مدیران شهرکهای صنعتی به ارائه گزارش عملکرد در حوزه مسئولیت خود پرداخته و گزارش مختصری نیز از پیشرفت پروژه های در دست اجرا و همچنین آغاز پروژه های در دست بررسی ارائه دادند. این پروژه ها در بیشتر موارد به تکمیل و ارتقای سطح کمی و کیفی زیر ساخت های شهرکهای صنعتی مربوط می شد.در ادامه این نشست، مهندس حیدری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی مدیران شهرکها، باز هم صحبت هایم را با تاکید بر تکریم ارباب رجوع آغاز می کنم، چراکه معتقدم حیات و استمرار این شرکت به وجود صاحبان صنایع و ارباب رجوع بستگی دارد. در نتیجه باید در چارچوب ضوابط و قوانین شرکت، همکاری و تعامل ویژه ای با این بزرگواران صورت پذیرد.وی در ادامه به لزوم حضور همیشگی و مستمر مدیران شهرکهای صنعتی در حوزه مسئولیت خود تاکید کرد و افزود: شما مدیران در خط مقدم شرکت هستید و مطمئنا حضور مستمر شما در شهرک های تابعه می تواند بسیاری از مسئولیت ها و مراجعات به دفتر مدیریت شرکت را سبک تر کند. لذا می بایست برنامه مدون و دقیقی از سوی شما تدوین و اعلام شود تا زمینه مراجعه مستمر و سریع ارباب رجوع فراهم آید. بدیهی است این ملاقات های نزدیک و مستمر می تواند تعامل و همکاری خوبی بین شرکت و ارباب رجوع ایجاد کرده و بسیاری از مسایل و مشکلات را برطرف سازد.

مهندس حیدری در ادامه از تاسیس و راه اندازی دو کمیته ویژه در شرکت، شهرکهای صنعتی تهران خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شرکت دو کمیته تملک و کمیته پیاده سازی قانون واگذاری تشکیل شد که خوشبختانه این دو کمیته هم اکنون با اعضای مشخص و مجربی مامور رسیدگی به مسایل مختلف شده‌اند. به زودی تمامی مسایل پیرامون تملک در شهرکها بررسی و مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در ادامه به هدف گذاری برخی شهرکها نیز اشاره کرد که تا پایان امسال وفق قانون به شرکت های خدماتی واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران به نظارت دقیق و مستمر بر پروژه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران شهرکهای صنعتی باید نظارت دقیق و جامعی بر پروژه‌های عمرانی داشته باشند که طبیعتا بخش مهمی از این نظارت‌ها به بحث نظارت بر زمان، کیفیت و کمیت پروژه ها مربوط می شود. مطمئنا در این راستا باید دستورالعمل های ساخت و ساز را نیز با دقت در دستور کار قرار داده و همکاری مطلوبی با پلیس های ساختمان بوجود آورند.