انواع دیوار پوش و پارتیشن فضایی
*معاون اداری و مالی شرکت: با رفع دغدغه های مالی و تامین مواد اولیه PVC از طریق بورس کالا طرح های جدید و به روز این شرکت برای افزایش سهم بازار داخلی و صادرات بیشتر یکی پس از دیگری به مرحله اجرا در می‌آید.

هرچند بالا رفتن نرخ برابری دلار در برابر ریال وضعیت صادرات را برای تولیدکننده ها بهتر کرده لیکن ادامه روند جاری، میزان فروش داخلی را شدیدا کاهش خواهد داد.
دکتر حکیمی معاون اداری و مالی شرکت آذران فضانما در حاشیه بازدید هیاتی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور مهدی میرخانی معاون تولید سازمان و محمدیان رئیس اداره اقتصاد و بازرگانی از تاسیسات تولیدی این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد به تشریح عملکرد مشکلات این واحد پرداخت.
آذران فضانما یکسال قبل در آبان ماه گذشته پس از ۳ سال تحقیق و پژوهش فعالیت تولیدی خود را در زمینی به مساحت یک هکتار و فضای سرپوشیده ای در حدود ۷۲۰۰ متر مربع برای تولید پانل دیوار پوش PVC و مبلمان و پارتیشن اداری با سرمایه گذاری حدود ۶ میلیارد تومان آغاز و خیلی زود جای پای خوبی در بازار باز کرد.
محصولات این شرکت که تحت برند COBOA و AFN روانه بازار می شود، با کیفیت بالا و قیمت مناسب با تولیدات کشورهای اروپایی برابری می‌کند و موجب شده که شرکت نه تنها در بازار داخلی به توفیق دست پیدا کند که در بازارهای منطقه‌ای هم موفق باشد.
به گفته حکیمی ، صادرات به افغانستان و عراق و توسعه آن به سایر کشورهای آسیایی و اروپایی نشان از عملکرد و اهداف برون مرزی این شرکت دارد که تاکنون رقم قابل ملاحظه ای ارزآوری برای کشور داشته است.وی مهمترین خواسته های شرکت را دریافت تسهیلات سرمایه در گردش با دوره انتظار مناسب و افزایش ظرفیت عنوان می کند و خواستار مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای حل این مشکلات است.
میرخانی نیز طی اظهاراتی وعده داد که سازمان با نگاهی مثبت برای حل این مشکلات اقدام کند.
این مسئول در تماس تلفنی با واحد مربوطه مقرر داشت نسبت به امکان تامین و عرضه PVC مورد نیاز آذران فضا نما از طریق بورس کالا پس ازثبت نام در سایت بهین یاب اقدام شود تا مواد اولیه با قیمت دولتی هرچه زودتردر اختیار شرکت قرار بگیرد.
آنچنان که مدیران شرکت می گویند در صورت اجرای طرح توسعه شرکت تعداد نیروها از120 نفر به 180نفر می رسد که مقرر شد راهکارهای تسریع اجرای این طرح مورد بررسی قرار گیرد.
شهرام کیانفر در مراسم ششمین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان و چهارمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت به عنوان تولیدکننده برتر لوح تقدیر گرفت.