مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال حدود ۵/۳‌میلیون مسافر به پایانه‌های شهری پایتخت وارد و یا از آن خارج شوند.

مهندس ولی آذروش در گفت‌وگو با «سما» با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۲ برابری مسافران پایانه‌های شهر در تعطیلات اول سال جدید نسبت به سال قبل تمهیداتی اندیشیده شده که بیشترین بهره‌برداری را از ظرفیت و امکانات پایانه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز روزانه ۶‌هزار اتوبوس در پایانه‌های تهران به مسافران خدمات رسانی خواهند کرد.

مهندس آذروش همچنین از برپا شدن سفره هفت‌سین در پایانه‌های شهر خبر داد و گفت: در تمام پایانه‌های شهر سفره هفت‌سین برپا می‌شود تا افرادی که در لحظه تحویل سال در پایانه‌ها هستند، بتوانند در کنار سفره هفت‌سین باشند و از آنها پذیرایی شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای تهران با اشاره به اینکه ۷۰ تا ۷۵‌درصد سفرهای مردم در ایام نوروز با اتوبوس و وسایط حمل‌و‌نقل عمومی است، گفت: در تلاشیم تا مشکلات سال‌های گذشته در پایانه‌ها را از سر راه‌برداریم و با توجه به حجم انبوه مسافران در ایام نوروز بتوانیم ارائه خدمات مسافربری را ساماندهی کنیم تا مسافران با آسایش و راحتی بیشتری سفر کنند.