گروه تولیدی اشی مشی واحد نمونه صنعتی درجشنواره قهرمانان صنعت

مهندس ایرج محبوبی، رییس هیات مدیره گروه تولیدی اشی‌مشی، تندیس طلایی و لوح تقدیر واحد نمونه صنعتی را از دستان وزیرکار و امور اجتماعی دریافت کرد.

رزومه گروه تولیدی اشی‌مشی

گروه تولیدی اشی‌مشی متشکل از شرکت‌های گیلان سویا (تولیدکننده انواع غله حجیم‌شده با نام تجاری‌ اشی‌مشی)، سیرنگ گیلان (تولیدکننده انواع ماکارونی با نام تجاری اشی‌مشی، ماماکارون)، سیرنگ زیباکنار (تولیدکننده انواع نوشابه گازدار اشی‌مشی)، سیرنگ پلاستیک گیلان (تولیدکننده پریفرم و بطری از Pet در ابعاد مختلف) سیرنگ کوهرنگ (تولیدکننده انواع نوشابه گازدار، ماء‌الشعیر، پریفرم و بطری از Pet، بسته‌بندی آب معدنی و آب معدنی طعم‌دار)، بازرگانی سیرنگ کاسپین و سیرنگ عمران است.

همچنین تمامی محصولات تولیدی این گروه دارای نشان استاندارد و گواهینامه ۲۰۰۰؛ISO۹۰۰۱ است که موید تلاش مدیریت و پرسنل در جهت ارتقای کیفیت محصول و جلب‌رضایت مشتری است.گفتنی است این گروه تولیدی دارای ۱۱۵۰ نفر پرسنل است . این گروه تولیدی، در ابتدای شروع فعالیت خود از سال ۱۳۷۲،‌ با راه‌اندازی شرکت گیلان سویا تولیدکننده اسنک (غله حجیم‌شده) و تنها با ۵خط تولید کار خود را آغاز نمود که با لطف و یاری خداوند و به کارگیری نیروهای جوان و فعال و در جهت ایجاد اشتغال، موفق به توسعه شرکت مذکور شد. به طوری که این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت‌های بسیار فعال با بیش از ۲۱۸پرسنل است.

سیرنگ گیلان

شرکت سیرنگ گیلان، تولیدکننده انواع ماکارونی، یکی از واحدهای فعال تولیدکننده ماکارونی در سطح کشور است که به استناد مجوزهای موجود همواره جهت بهبود کیفیت با تمام توان به تولید خود ادامه داده و زمینه اشتغال بیش از ۶۵نفر را نیز فراهم نموده است.

سیرنگ زیباکنار

شرکت سیرنگ زیباکنار، در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید انواع نوشابه گازدار غیرالکلی تاسیس گردید که در این راستا با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری متخصصان مجرب، همواره در تلاش بوده تا بهترین محصول را تولید نماید. در این واحد تولیدی بیش از ۱۳۶نفر مشغول به کار هستند. این شرکت در سال ۸۳ به عنوان برگزیده صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست استان گیلان انتخاب شد.

سیرنگ پلاستیک گیلان

شرکت سیرنگ پلاستیک گیلان، در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید و تامین بطری و پریفرم فعالیت خود را آغاز نمود و هم‌اکنون با جذب ۸۰نفر از نیروهای جوان و متخصص از مدرن‌ترین واحدهای تولید بطری و پریفرم در سطح کشور است که به استناد مجوز و پروانه بهره‌برداری صادره از سازمان صنایع‌و‌معادن استان گیلان، ظرفیت تولید ۸۰۰۰تن پریفرم در سال را دارا است.

شرکت سیرنگ کوهرنگ

شرکت سیرنگ کوهرنگ، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با هدف تولید پریفرم به ظرفیت ۳۱۰۰۰تن در سال، بطری و بسته‌بندی آب معدنی با ظرفیت ۱۴۲هزار لیتر آغاز نمود. این شرکت در یکی از محروم‌ترین نقاط کشور، در منطقه‌ای به نام شلمزار از توابع شهرکرد می‌باشد که از سال ۱۳۸۶خط تولیدات خود را گسترش داده و هم‌اکنون خطوط تولید انواع نوشابه گازدار به ظرفیت ۱۵۰هزار لیتر، ماء‌الشعیر ۸۰هزار لیتر، آب معدنی طعم‌دار ۲۰هزار لیتر در سال، به آن افزوده شده و زمینه اشتغال بیش از ۱۳۴نفر را فراهم نموده است.

سیرنگ کاسپین

شرکت بازرگانی سیرنگ کاسپین، با هدف تحت‌پوشش قرار دادن شعب توزیع محصولات خود در شهرهای مختلف، از جمله رشت، قزوین، بابل، مشهد،‌ کرمانشاه، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، تهران (۲شعبه) در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد.

شرکت سیرنگ عمران

شرکت سیرنگ عمران در سال ۸۶، به منظور اجرای کارهای ساختمانی، تهیه و پخش مصالح ساختمانی، تولید، صادرات و واردات مصالح ساختمانی افتتاح شد و زمینه اشتغال به کار حدود ۵۰نفر را فراهم کرده است.

کارنامه اشی‌مشی

-۱برگزیده انجمن تجارت جهانی در سال ۱۹۹۸ - سوئیس

-۲ دریافت جایزه بهترین تکنولوژی و کیفیت از آلمان

-۳ دریافت تندیس جهانی کیفیت از کشور فرانسه

-۴ برگزیده واحد نمونه اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان در سال‌های ۸۷، ۸۵، ۸۴، ۸۳

-۵ دریافت تندیس از بانک تجارت در سال ۸۱

-۶ دریافت تندیس از سازمان صنایع‌ومعادن استان گیلان در سال ۸۶

-۷ دریافت لوح سپاس از ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک ملت مرکزی

-۸ دریافت لوح سپاس و یادبود نمایشگاه توانمندی‌های صنایع‌و‌معادن گیلان در سال ۸۶