شرکت شیراز پوپلین صادر کننده نمونه سال ۱۳۸۷
غلامرضا فیلی مدیر عامل شیراز پوپلین هنگام دریافت تندیس
شرکت شیراز پوپلین پس از تاسیس در سال ۱۳۶۷ فعالیت‌های تولید تجاری و بازرگانی خود را در امر صادرات و واردات منسوجات و پوشاک به سمت کشورهای آسیایی و اروپایی معطوف نمود و در سال‌های پس از آن دستیابی به بازارهای متعدد ممکن شد و با ایجاد دفاتر بازرگانی فعال در تهران و دبی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

با تلاش مستمر شرکت در بخش صادرات و پدید آمدن چشم‌اندازی روشن از فعالیت‌های صادراتی، کمبود واحد تولیدی و اجرایی مختص پوشاک به سرعت محسوس شد و در نهایت با فراهم آمدن زمینه‌های لازم در سال 1368 تاسیس کارخانه شیراز پوپلین در استان فارس و در شهر زیبا و تاریخی شیراز در دستور کار قرار گرفت.
شرکت شیراز پوپلین پس از ایجاد کارخانه با اتکا به تجارب ارزشمند علمی و عملی و با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان باتجربه و کادر اجرایی توانمند از یک سو و اعمال آموزش‌های تاکتیکی و تکنیکی لازم برای نیروهای تولید از سوی دیگر، جایگاه قدرتمندی را در مسیر توسعه فعالیت خویش فراهم آورد به طوری که با عرضه محصولات با کیفیت ممتاز به بازارهای جهانی توانست به طور مستند افتخار اخذ عناوین مختلف ملی و استانی را کسب نماید که از آن جمله‌: ۱۳۸۰ صادرکننده نمونه کشور، ۱۳۸۴ واحد صنعتی نمونه استان، ۱۳۸۵ واحد صنعتی نمونه کشور و استان، ۱۳۸۶ صادرکننده برتر و واحد صنعتی نمونه استان فارس. علت تحقق آرمان‌های شرکت شیراز پوپلین در ارائه محصولات متنوع و مرغوب همتراز با استانداردهای جهانی و کشورهای پیشرفته صنعت پوشاک در به‌کارگیری از ماشین‌آلات مدرن و تمام اتوماتیک و کادر اجرایی ماهر و مدیریت هدفمند در فرآیند تولید خلاصه می‌شود. تنوع تولیدات شرکت که اساسا برای بانوان و آقایان تولید می‌شوند در خطوط متنوع قابلیت اجرا دارد و از مهم‌ترین انواع محصولات کارخانه می‌توان از تی‌شرت، سوئیت شرت، پولوشرت و ... (در بخش گردباف) دامن، شمیز، پیراهن، شلوار، لباس فرم و کار و .... (در بخش تار و پودی) نام برد.
نشانی: شیراز، خیابان محراب، نرسیده به بلوار ابوذر غفاری، شرکت شیراز پوپلین
تلفن: ۷۲۰۳۵۲۹ (۰۷۱۱) نمابر: ۷۲۱۵۰۰۵(۰۷۱۱)
پست الکترونیکی: shpoplin@kavosh.net
وب‌سایت: www.shirazpopline.ir