مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از افتتاح هزار و ۵۷۰ طرح و آغاز عملیاتی ۶۷۰ طرح دیگر همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت(MOP)، مهندس جواد اوجی با اعلام این خبر گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های افتتاح شده ۳ هزار و ۶۶۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال و مجموع اعتبارات پروژه های آماده اجرا ۲ هزار و ۵۷۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال است. مهندس اوجی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به ۱۴ شهر کشور با ۲۵ هزار و ۳۳۶ خانوار در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید، افزود: عملیات گازرسانی در ۹ شهر نیز با ۱۳ هزار و۴۲۷ خانوار طی این ایام مبارک آغاز شد.

وی همچنین به بهره برداری از عملیات گازرسانی در یکهزار و ۵۶ روستای کشور با جمعیتی بالغ بر ۱۱۶ هزار و ۶۸۲ خانوار اشاره کرد و گفت: در این ایام عملیات گازرسانی در ۵۹۲ روستای استان نیز با ۶۵ هزار و ۲۰۴ خانوار آغاز شد.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: ۵۷ پروژه جنبی و ساختمانی نیز افتتاح و ۱۱ مورد عملیات اجرایی آنها در دهه فجر آغاز شد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به ۶۶ جایگاه سی ان جی در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید، افزود: عملیات گازرسانی به هشت جایگاه دیگر نیز در این ایام آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: در ایام ا... دهه مبارک فجر شش خط انتقال گاز افتتاح و عملیات اجرایی هفت خط انتقال گاز نیز آغاز شد.

مهندس اوجی تعداد پروژه های آماده بهره برداری در خصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی را ۳۰۷ مورد اعلام کرد و افزود: عملیات گازرسانی به ۳۵ واحد صنعتی نیز در این ایام آغاز شد.

وی همچنین از بهره برداری عملیات گازرسانی به ۱۰۸ هزار و ۶۱۱ واحد مسکن مهر در قالب ۳۹ پروژه در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در ایام مبارک دهه فجر عملیات گازرسانی به ۱۲ هزار و ۳۱۰ واحد مسکن مهر در قالب هشت پروژه نیز آغاز شد.