اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام محمد آفتابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: برگزاری ۱۴ نمایشگاه علوم قرآنی و عرضه محصولات فرهنگی و نرم افزار قرآنی در شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است.

وی از برگزاری ۱۱ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور، صحنه، پاوه، جوانرود، روانسر و گیلانغرب خبرداد. حجت الاسلام آفتابی، همچنین تهیه، چاپ و توزیع جدول اوقات شرعی ماه مبارک رمضان به افق کرمانشاه و توزیع در سطح ادارات، سازمان ها، مساجد، کارکنان، مرتبطان و مراجعان فرهنگی و هنری به تعداد دو هزار برگ و تهیه، چاپ و توزیع متن دعای ویژه نماز عید سعید فطر به تعداد ۱۰ هزار برگ را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

حجت الاسلام آفتابی؛ عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نشست مدیر کل با مدیران موسسات قرآن و عترت در دهه اول ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در مرکز استان با حضور قاریان ممتاز کشوری، توزیع کتب علوم قرآنی و مصحف شریف قرآن کریم در سطح موسسات قرآن و عترت به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و مسابقه کتابخوانی عمومی از کتاب اسرار نماز از حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسات هفتگی ذکر حدیث توسط مدیر کل و با حضور کارکنان در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در محل سالن اجتماعات و برگزاری آیین ضیافت افطاری ویژه کارکنان (استانی وشهرستانی) خبرداد.