بازدید استاندار کرمانشاه از شهرک صنعتی اسلام آباد غرب

سید دادوش هاشمی با حضور در واحدهای تولیدی پاک مایه، کاشی کاژه و شهدوینا از نزدیک درجریان پیشرفت طرح های تولیدی در این واحدها قرارگرفت. در این دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان اسلام آباد و رییس سازمان صنایع و معادن استان نیز حضور داشتند. مهندس هاشمی از بخش ها و قسمت های مختلف این واحدهای تولیدی بازدید کرد و با روند کاری این واحدها از نزدیک آشنا شد و دستورات لازم را جهت بهبود بهره‌وری و تولید صادر نمود.

استاندار کرمانشاه ضمن ابراز رضایت از پیشرفت طرح های تولیدی از زحمات کلیه پرسنل و مدیران واحدهای تولیدی وادارات ذیربط تشکر نمود وآینده ای روشن را برای صنعت استان و به خصوص اسلام آبادغرب پیش بینی نمودند. بر اساس این گزارش مجتمع تولیدی پاک مایه یکی از معدود مجتمع های تولیدی مایه خمیر در خاورمیانه است که نقش چشمگیری در ارتقاء کیفیت تولید نان در اصلاح الگوی مصرف نان خانوارها در راستای هدفمند کردن یارانه ها دارد.

همچنین شرکت کاشی کاژه دومین کارخانه کاشی بزرگ بخش خصوصی کشور است که در آینده ای نزدیک در جشنواره صنعت افتتاح خواهد شد و سهم چشمگیری در بازار داخلی و به ویژه کشورهای همسایه خواهد داشت.

کارخانه شهدوینا تولیدکننده انواه آب میوه با انجام طرح توسعه خط تولید نوشابه انرژی زا در حال حاضر تنها مجتمع تولیدی این محصول درغرب کشور است که برای استان کرمانشاه افتخار بزرگی محسوب می شود چرا که در آینده نزدیک با صادرات این محصول به کشور عراق توان رقابت با برندهای خارجی را نیز دارا خواهد بود.