معرفی گروه سپاسد

گروه سپاسد در سال ۱۳۷۱ با هدف خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با اعتقاد بنیادی به ارزش‌های دینی و ملی در جهت رشد، شکوفایی و توسعه پایدار کشور برای نسل‌های کنونی و آتی تأسیس گردید. این گروه با احداث پروژه‌های عظیم ملی مانند سد مخزنی کرخه(بزرگترین سد خاکی تاریخ کشور) و سد گتوند علیا ( بلندترین سد خاکی کشور)، ضمن کسب تجارب گران‌سنگ مدیریتی به عنوان یک هلدینگ تخصصی در بازار و صنعت ساخت پروژه‌های زیربنایی، سد و تاسیسات وابسته، شبکه‌های آبیاری و زهکشی، حمل و نقل ریلی، نیروگاه و شبکه‌های انتقال برق ایفای نقش می نماید.

سپاسد با اتکا بر نیروی انسانی کارآمد و در چارچوب اخلاق حرفه‌ای، خود را در برآورده نمودن نیازمندی‌های کارفرمایان، توسعه بازارهای داخلی و حضور در بازارهای بین‌المللی، همچنین حذف یا کاهش اثرات منفی زیست محیطی متعهد دانسته و برای نیل به این اهداف استانداردهای ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ ،OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده است.

گروه سپاسد در سومین مراسم جایزه ملی پروژه برتر ایران موفق به کسب تندیس سیمین این جایزه شد. برای آشنایی هرچه بیشتر با روند فعالیت‌های این گروه در نشستی با دکتر سعید محمد، مدیرعامل گروه سپاسد، پرسش‌هایی را مطرح کردیم. آنچه در پی می‌آید، ماحصل این گفتگو است.