بزرگ‌ترین پروژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بومی ایران

پروژه فروشگاه «هایپرسان» فداییان اسلام یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بزرگ ملی است که توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم خاورمیانه احداث و در آبان‌ماه امسال با حضور مسوولین اقتصادی کشور به بهره‌برداری رسید. فروشگاه «هایپرسان» که با مساحتی بالغ بر ۴۸۰۰۰ متر مربع محیط تجاری و تفریحی بخش‌های مختلفی همچون هایپر مارکت، شهربازی سرپوشیده، سالن برندها، تالار، رستوران، کافی شاپ و ... را شامل می شود، موقعیت بسیار ارزشمندی برای خانواده‌های ساکن در جنوب شهر تهران است تا با حضور در آن، ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، نیازمندی‌های مختلف خود را تهیه نمایند. ۲۰۰۰ واحد پارکینگ و آبنمای فوق‌العاده زیبای این فروشگاه در کنار شهربازی سرپوشیده آن، امکان خریدی آسان و لذتبخش را برای خانواده‌های تهرانی و فرزندانشان فراهم نموده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه بزرگ می‌توان به سرعت اجرا، ساخت و بهره‌برداری از آن نام برد. در حالی که فرایند ساخت و بهره‌برداری از یک هایپرمارکت نزدیک به ۵ سال طول می‌کشد، کل فرایند مطالعه و بررسی، خاک‌برداری، ساخت، اجرا و بهره‌برداری از این فروشگاه تنها ۱۸ ماه زمان برده است که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر به شمار می‌رود.

دومین پروژه بزرگ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم خاورمیانه، فروشگاه «های سان» شهر رشت است که با بهره‌برداری از آن در دهه فجر امسال، شهروندان گیلانی هم لذت خرید آسان را خواهند چشید. مراحل مختلف مطالعه، ساخت و بهره‌برداری از این پروژه نیز با ۱۴هزار متر مربع فضای تجاری و اداری تنها در مدت ۲۰ ماه به انجام رسیده است که برگ زرین دیگری در تالار افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

این شرکت در نظر دارد در تداوم برنامه‌های خود ۲۸ فروشگاه بزرگ دیگر را در نقاط مختلف کشور ساخت و بهره‌برداری نماید. پروژه‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم خاورمیانه از جمله پروژه‌های بزرگ کشور است که تمامی مراحل آن با رعایت آخرین استانداردهای روز دنیا، با الگوگیری از برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان و با توجه به ویژگی‌های اقلیمی و مردم‌شناسی منطقه به انجام می‌رسد.

امید می‌رود پروژه‌های این شرکت نیز در چهارمین فرایند جایزه ملی پروژه برتر ایران در سال آینده حضور یافته و در زمره نامزدهای دریافت این جایزه ارزشمند قرار گیرند.