رزومه کوتاهی از سوابق و تولیدات شرکت را ارائه نمایید.
مجتمع تولیدی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، آموزشی علوم و فنون بتن و ساختمان پاکدشت بتن در سال ۱۳۶۴ با هدف تامین نیاز بتن و قطعات پیش ساخته منطقه و شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران تاسیس شده و نسبت به تولید بتن آماده ، تیرچه ، بلوک سیمانی دیواری و سقفی ، موزاییک، دال ، جدول و انواع قطعات پیش ساخته بتنی اقدام نموده است.

در سال 1382 استاندارد بتن آماده ، در سال 1384 اولین استاندارد تیرچه خرپایی در کشور و در سال 1385 اولین استاندارد بلوک سیمانی را از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت کرده است. این مجموعه عضو انجمن بتن ایران بوده و در سالهای 1383 و 1384 به طور پیاپی مفتخر به دریافت لوح تقدیر به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر کشوری از سوی مرکز ساختمان و مسکن و انجمن بتن ایران شده است. مجتمع پاکدشت بتن مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت بتن آماده، مصالح سنگی، بلوک سیمانی دیواری و سقفی ، آجر ، قیر و آسفالت،سفال دیواری و سقفی ، تیرچه و افزودنی‌های بتن با مدرن ترین دستگاه ها می باشد. شرکت در سال 1384برای اولین بار در صنعت بتن موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه و تحقیقات صنعتی ایران شده است. مجتمع پاکدشت بتن جهت ارائه کیفیتی بهتر در راستای بهبود مستمر موفق به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 2000-9001 و استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو 2004-14001 شده است و با بهره گیری از آخرین متد تولید و عرضه در صنعت ساختمان ، افتخار داشتن کیفیت بالای محصولات را به خود اختصاص داده است. این مجتمع افتخار داشتن اولین آزمایشگاه همکار کشوری صنعت بتن را دارد. این شرکت با تکیه بر دانش ، تجربه و کادر مهندسین مجرب ، آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی ، کارشناسی بتن و سایر فرآورده های ساختمانی در سطح کشور می‌باشد.


ویژگی محصولات تولیدی شرکت در مقایسه با محصولات خارجی چیست؟
محصولات این شرکت در کشور با توجه به ماهیت فرآورده، نمونه خارجی ندارد ولی در مقایسه با محصولات مشابه سایر تولید کنندگان به دلیل زیر ساخت علمی موجود در مرکز و وجود واحد تحقیق و توسعه که همواره با توجه به شرایط مواد اولیه موجود در کشور و علم روز دنیا نسبت به بهینه سازی پروسه های تولید و فرمولاسیون و طرح اختلاط اقدام می نماید برتری قابل ملاحظه‌ای وجود دارد که همین امر و نگرش علمی به مسائل تولید باعث شده است تا این مرکز بارها به عنوان واحد نمونه کیفی از سوی سازمان استاندارد و سایر مراجع رسمی کشور انتخاب گردد.

با توجه به اینکه امسال به نام تولید ملی نامگذاری شده است آیا حمایت و کمکی از سوی مسئولین دریافت کرده اید؟ با چه چالش هایی در این زمینه رو به رو هستید؟ چه مطالباتی در این خصوص دارید؟
خیر، هرگز حمایت و کمکی دریافت نکرده ایم و همواره با مشکلات تامین منابع مالی و سرمایه در گردش با بهره کم مواجه بوده ایم، همچنین بخشودگی یا تخفیف مالیاتی و سایر پرداختی ها نیز می تواند راهگشا باشد.

به نظر شما ایجاد صنعت احداث به عنوان NGO فعال در صنعت ساخت و ساز کشور چه کمکی به عمران و آبادانی کشور می کند؟
اصولا تشکیل NGO ها در کشور های درحال توسعه که نهادهای غیر دولتی در راستای حمایت از زیر مجموعه های خود هستند حرکتی ضروری به نظر می رسد که تجربه در کشور ما نشان داده است NGO های فعال در مواقع لازم توانسته اند در راستای اهداف موفق عمل کنند.


با توجه به برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث به عنوان بزرگترین رویداد توسعه ای بخش خصوصی کشور این کنفرانس ها را چگونه ارزیابی می کنید؟ به نظر شما چه کمکی به اهداف ساخت و ساز و آبادانی کشور می کند؟
اینگونه کنفرانس ها در صورتیکه با حضور افراد موثر دست اندر کار و مخاطبین اجرایی در سازمان‌های دولتی مسئول برگزار شود و سخنرانی‌ها به شکل مقالات مرتبط و کاربردی و موثر با برنامه‌ریزی فنی و تخصصی قبلی انجام شود و در پایان بیانیه کنفرانس با امضاء مقامات مسئول صادر و اجرایی و پیگیری شود میتواند موثر واقع شود تا ساخت و ساز ها با کیفیت و کمیت بیشتر و به صورت علمی انجام شوند و مشکلات و موانع موجود نیز بر طرف گردند و در راستای حل مشکلات فعالان مربوطه گام اجرایی برداشته شود.

با توجه به 5 محور اساسی این کنفرانس ها شامل نقش دولت ، نقش صنعت احداث ، تجربه کشور های در حال توسعه موفق ، تجربه مدیران صنعت احداث و زمینه توسعه پایدار تاثیر کابردی و تحقیقی این محورها را چگونه ارزیابی می کنید؟
به شرطی که حضور موثر اعضای مرتبط هیات دولت به همراه سازمان های مرتبط بین المللی جهت انتقال تجربیات سایر کشور ها و همین طور فعالان موثر این صنعت اتفاق بیافتد و استراتژی و برنامه دقیق مطالعه شده قبلی موجود باشد میتوان نتایج کاربردی و تحقیقی را انتظار داشت.