خط مشی شهرداری، المان سازی و ارتقای کیفیت چهره شهری است
*جناب مهندس احمدی ، اخیراً نام گرگان را بعنوان شهری که علاقه به احداث بناهای خاص دارد می شنویم و به خصوص پس از اتمام برج گرگان، از پروژه جدید بگویید

البته برج گرگان فقط متعلق به گرگان و یا استان گلستان نیست بلکه به ایران تعلق دارد و به لحاظ بنا از افتخارات مهندسی کشور محسوب می شود. به هر حال یکی دیگر از بناهایی که در مرکز استان در حال احداث است، «مجتمع فرهنگی و تجاری شهر» نام دارد که دارای کاربری هایی است که سالها مورد نیاز مردم بوده و جای آن در شهرگرگان خالی بود. این پروژه دارای ۱۲۰۰۰ مترمربع زیربنا است که در زمینی به مساحت یک هکتار در حال ساخت است.
4200 مترمربع آن فضای تجاری است که فروشگاه‌های زنجیره ای معتبری در حال رایزنی جهت اخذ امتیاز بهره برداری از آن هستند. دارای 2 سالن اجتماعات100 و 250 نفره و فضاهای فرهنگی بالغ بر 4500 مترمربع می باشد. دارای 7000 مترمربع محوطه به همراه آبنماها و فضاهای سبز و محل استراحت است و از همه مهمتر اینکه شهرداری سعی نموده تا این فضاها در محوری ایجاد گردد که موجب افزایش ارتقاء کیفیت اجتماعی و چهره شهری منطقه شود و به همین خاطر ساختمان به گونه ای طراحی گردیده که بعنوان یک المان و شاخص شهری مطرح باشد و ضمن تأمین فضاهای گفته شده از ترکیب شیشه، چوب و پرلیت بعنوان یک نمای سبک و هماهنگ با کاربری و اقلیم منطقه استفاده شده است. از سوی دیگر علیرغم محدودیت های موجود سبک سازی، صرفه جویی و مدیریت انرژی و استفاده از مصالح نوین نیز در این مجموعه رعایت گردیده است.