گروه بنگاه‌ها: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه امسال، مبلغ ۴ هزار و ۵۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد. بر این اساس مبلغ ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

رئیس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به این مطلب که شرکت در دوره مزبور ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرده است، گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با انتشار صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ خود به‌صورت حسابرسی شده اعلام کرد، در دوره یاد شده مبلغ ۹ هزار و ۸۴۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشته است. امیر غلامی افزود: از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره نیز مبلغ ۴ هزار و ۶۴۰ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های اداری، عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال محاسبه شد.

وی همچنین با اشاره به افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به سود عملیاتی دوره و تحقق سود خالص دوره به مبلغ ۴ هزار و ۵۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال گفت:به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.