گروه بنگاه‌ها: در راستای حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و در جهت حمایت از صنایع داخلی نخستین نشست هم‌اندیشی سازندگان داخلی با حضور مدیر‌عامل و نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور ۴۰ شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت تشکیل شد، مهندس خلیلی مدیریت بازرگانی شرکت پالایش نفت تهران پس از ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در حوزه ساخت داخل، به بررسی نقاط قوت و شناسایی نواحی قابل بهبود پرداخته و بومی‌سازی دانش، انتقال فنا‌وری و تقویت صنایع داخلی به منظور پیشبرد اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این نشست مهندس ایزدی، نایب‌رئیس هیات‌ مدیره شرکت پس از بیان دیدگاه‌های خود در خصوص اهمیت بهبود تعاملات بین سازندگان و شرکت پالایش نفت تهران، یکی از اهداف استراتژیک شرکت در حوزه تامین کالا را حمایت از صنایع داخلی عنوان کرد. همچنین مهندس بابایی، مدیرعامل شرکت تاکید کرد: شرکت پالایش نفت تهران در سالیان گذشته توانسته است با کمک سازندگان داخلی بر مشکلات ناشی از تحریم‌ها غلبه کرده و تهدید را به فرصت تبدیل کند. این در حالی است که اعتماد به تولیدکنندگان و فراهم کردن بستر مناسب جهت همکاری‌های بیشتر، موجب اشتغال‌زایی، کاهش وابستگی و دستیابی به خود‌کفایی می‌شود. در راستای نیل به اهداف استراتژیک شرکت و تحقق ارزش‌های سازمان و بهبود فرآیندهای تامین کالا، شرکت پالایش نفت تهران در نظر دارد از این پس نشست‌های هم‌اندیشی با تامین‌کنندگان را هر ساله در چندین نوبت برگزار کند.