مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سازه پویش با حضور ۷/ ۶۶ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع به ریاست شاهرخ رضایی امیری و نظارت عباس حاتمی و فریبا فلسفی و دبیری حمید خادمی (عضو هیات مدیره مالی شرکت) تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه محمد صادقیانی (مدیرعامل شرکت) به قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی ۹۳ پرداخت و گفت: در سال گذشته شاهد اوج‌گیری تولید خودرو پس از رفع مختصر تحریم‌های بین‌‌‌المللی بودیم.

وی با اعلام اینکه تامین و تولید قطعه به موقع و با کیفیت مناسب برای خودرو از نکات حائز اهمیت شرکت است، افزود: در این راه مشکلات کیفی و تامین سرمایه در گردش از اصلی‌ترین موانع مورد فوق بودند که هیات مدیره شرکت توانست با اتکال به خدا و تلاش مجموعه درخواست خودروساز را برآورده و در این راستا فروش خود را نسبت به سال ۹۲، معادل ۵۷ درصد افزایش دهد.

صادقیانی علت اصلی افزایش حجم فروش را تولید محصولات جدید اعلام کرد و افزود: سازه پویش در بین شرکت‌های فعال در این صنعت با حجم فروش بیش از سه هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال در رده چهارم قرار دارد.

وی تصریح کرد: در زمینه طراحی، تولید و تامین قطعات خودرو با تکیه بر رابطه پایدار و مستمر با شرکای تجاری و مشتریان خود علاوه بر تضمین سودآوری و جلب رضایت ذی‌نفعان توانسته‌ایم سهم قابل توجهی از تولید داخلی را پوشش دهیم.

در ادامه این مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی سهامداران، تقسیم مبلغ ۱۸۰۰ ریال سود به ازای هر سهم مورد تایید حاضران جلسه قرار گرفت.

همچنین روزنامه «دنیای اقتصاد» به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های این شرکت برای سال مالی ۹۴ انتخاب شد.