به گزارش «سنا»، علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران درخصوص آخرین رویدادهای مرکز مالی ایران اظهار کرد: سایت انگلیسی مرکز مالی ایران به نشانی en.ifc.ir به منظور توسعه ارتباطات بین‌المللی مرکز مالی ایران و در راستای برنامه‌های بازار سرمایه برای توسعه روابط بین‌الملل راه‌اندازی شد و تا پایان سال نسخه عربی سایت نیز راه‌اندازی می‌شود. وی در این خصوص ادامه داد: به کمک این سایت تلاش می‌شود برخی از اطلاعات بازار سرمایه ایران در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

نقوی درخصوص سایت فارسی مرکز مالی ایران ابراز کرد: نسخه آزمایشی سایت جدید مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir نیز آماده بهره برداری است و سعی می‌شود ظرف یک ماه آینده نسخه نهایی آن ارائه شود که امکان ثبت نام الکترونیکی و آموزش الکترونیکی را دارا خواهد بود. مدیرعامل مرکز مالی ایران ادامه داد: در سایت جدید این امکان مهیا است تا ارتباط موثری با ناشران بازار سرمایه برقرار شود تا از طریق این سایت از نیازهای آموزشی آنان آگاه شده و با مخاطبان ارتباطی دو سویه داشته باشیم. نقوی درخصوص سومین نشست دارندگان واحدهای صندوق توسعه بازار سرمایه افزود: در راستای تعامل منظم با دارندگان واحدهای صندوق توسعه سومین نشست دارندگان واحدهای صندوق توسعه بازار سرمایه هفته گذشته برگزار شد.

این مقام مسوول ادامه داد: در این نشست، دکتر امیری، معاون سازمان، دکتر قالیباف، مدیرعامل شرکت بورس، هامونی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران و دکتر حسینی، مدیرعامل بورس انرژی و رئیس هیات مدیره مرکز مالی ایران حضور داشتند.