گروه بنگاه‌ها: شرکت سیمان کارون پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۴ را با سرمایه ۲۰۸میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال مبلغ یک هزار و ۴۹۳ ریال اعلام کرد.

«سکارون» سود هر سهم سال مالی ۹۳ را مبلغ یک هزار و ۳۶۹ ریال پیش‌بینی کرده بود که طی ۹ ماه منتهی به پایان آذرماه مبلغ یک‌هزار و ۳۱ ریال سود کنار گذاشت.

همچنین فروش این شرکت برای سال‌جاری بیش از یک هزار و ۵۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. «سکارون» سود نقدی پیشنهادی هیات مدیره برای سال مالی ۹۴ را مبلغ ۵۰۰ریال به ازای هر سهم اعلام کرده است. براساس این گزارش، شرکت سیمان دشتستان طی ۶ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۳ معادل ۴۸درصد از پیش‌بینی سود هر سهم ۳۹۵ ریالی خود را پوشش داد.

«سدشت» پیش‌بینی فروش سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۴ را بیش از یک هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال اعلام کرده که طی دوره ۶ ماهه از فروش محصولات خود بیش از ۵۰۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

از سوی دیگر شرکت سیمان سپاهان طی ۶ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۳ مبلغ ۵۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که با کاهش ۶۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه است. «سپاها» سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۴ را با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.